Browsing by Author Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-12-16A field study of the exploration of the factors influencing visitors' preferences in the mountainous area of Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication programmeΜπιτσάνη, Ευγενία Π.; Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Καλομενίδης, Π.
2014-12-16Application of the rural tour. Methodology for advertising and promoting rural areas in eastern europeΜπιτσάνη, Ευγενία Π.; Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
2015-04-04; 2005Bullying in the workplaceΚυριακίδης, Σταύρος; Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
2015-06-05Economic and social aspects from social media’s implementation as a strategic innovative marketing tool in the tourism industryΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Σταυριανέα, Αικατερίνη
2015-06-26Economic and social aspects from social media’s implementation as a strategic innovative marketing tool in the tourism industryΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Σταυριανέα, Αικατερίνη
2014-12-23Examination of the relationship in the creation of advertising messages and issues of intellectual property in the digital eraΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Μπιτσάνη, Ευγενία Π.
2015-06-07Following and belonging to an online travel community in social media, its shared characteristics and gender differencesΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Σταυριανέα, Αικατερίνη
2014-07-29; 2004-09Heritage Tourism, identity and advertising of religious sites in GreeceΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
2015-05-12The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinationsΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Μπιτσάνη, Ευγενία Π.; Λύτρας, Περικλής Ν.
2015-06-27The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinationsΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Μπιτσάνη, Ευγενία Π.; Λύτρας, Περικλής Ν.
2014-12-18Διαφημιστική επικοινωνία και νομοθετικό πλαίσιο στη δημιουργία ελληνικών διαφημίσεωνΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
2014-12-18Η άσκηση ρυθμιστικού και κυρωτικού ελέγχου στην διαφημιστική επικοινωνίαΒάρκα - Αδάμη, Αλεξάνδρα; Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
2014-12-18Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίαςΒάρκα - Αδάμη, Αλεξάνδρα; Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Παπαλάμπρου, Βαλεντίνα
2015-03-09; 2006Κριτική προσέγγιση των κανόνων διαφάνειας στις σχέσεις μέσων ενημέρωσης και διαφημιστικών εταιρειώνΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.