Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/10112
Title: An analytical framework for organizing course structure and achieving student
Authors: Τουρνάς, Γιάννης
Τουρνά-Γερμανού, Ελένη Π.
Item type: Journal article
Keywords: professional development;Accounting;Economic Structure;Επαγγελματική ανάπτυξη;Λογιστική;Οικονομική διάρθρωση
Subjects: Administration
Education
Διοίκηση και οργάνωση
Εκπαίδευση
Issue Date: 11-May-2015
Language: English
Citation: Tournas. Y. and Tourna-Germanou, E. (2006). An analytical framework for organizing course structure and achieving student. "Deep Learning", 13. pp. 3-8.
Journal: Deep Learning
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/10112
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons