Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/10245
Title: The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinations
Authors: Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
Μπιτσάνη, Ευγενία Π.
Λύτρας, Περικλής Ν.
Item type: Conference publication
Conference Item Type: Full Paper
Keywords: Τουριστικός προορισμός;Προώθηση φύσης;Προώθηση πολιτισμού;Μάρκετινγκ αγροτικών περιοχών;Tourist destination;Forward nature;Culture Promotion;Marketing rural areas
Subjects: Tourism
Advertising
Τουρισμός
Διαφήμιση
Issue Date: 12-May-2015
Description: Είναι πρακτικά συνεδρίου
Language: English
Citation: Kavoura, A., Bitsani, E. and Lytras, P.N. ( 2012) The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinations. In 2nd advances in hospitality and tourism marketing and management conference, Corfu, Greece, 31 May – 3 June 2012.
Conference: 2nd advances in hospitality and tourism marketing and management conference,
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/10245
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons