Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/10533
Title: Παίζοντας συμβολικά
Alternative title / Subtitle: τι μαθαίνουν τα παιδιά παίζοντας συμβολικό παιχνίδι
Authors: Αρβανίτη, Μαρία
Βετούλη, Μαριλένα
Δαγρέ, Σπυριδούλα
Committee Members: [χ.ό.]
Item type: Undergraduate/Diploma thesis
Keywords: Symbolic play;Theories of the game;Educator;Συμβολικό παιχνίδι;Θεωρίες του παιχνιδιού;Παιδαγωγός
Subjects: Education
Preschool Education
Εκπαίδευση
Προσχολική αγωγή
Issue Date: 16-May-2015
2009
Date of availability: 16-May-2015
Publishing institution: Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.
Language: Greek
Number of pages: 196
Citation: Αρβανίτη, Μ., Βετούλη, Μ. και Δαγρέ, Σ. (2009). Παίζοντας συμβολικά:τι μαθαίνουν τα παιδιά παίζοντας συμβολικό παιχνίδι. Πτυχιακή. Αθήνα. Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/10533
Appears in Collections:Εργασίες Φοιτητών

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
arvanitimaria.doc30.5 MBMicrosoft WordView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons