Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-12-18Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίαςΒάρκα - Αδάμη, Αλεξάνδρα; Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Παπαλάμπρου, Βαλεντίνα
2014-12-16Application of the rural tour. Methodology for advertising and promoting rural areas in eastern europeΜπιτσάνη, Ευγενία Π.; Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
2014-12-16A simulation model for measuring customer satisfaction through employee satsifactionΖωντήρος, Δημήτρης; Κωνσταντόπουλος, Νικόλαος; Τομάρας, Πέτρος
2014-12-16A field study of the exploration of the factors influencing visitors' preferences in the mountainous area of Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication programmeΜπιτσάνη, Ευγενία Π.; Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Καλομενίδης, Π.
2014-12-23Η αξιολόγηση του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκΚεχαγιάς, Ιωάννης Δημ. (1971-); Ζωντήρος, Δημήτρης
2014-12-23Higher education institutions management values and principles appropriate for emerging educational environmentsΖωντήρος, Δημήτρης; Νόβας, Δημήτρης Κ.
2014-12-23The values system in the franchising entrepreneurshipΚωνσταντόπουλος, Νικόλαος; Τομάρας, Πέτρος; Ζωντήρος, Δημήτρης
2014-12-23Examination of the relationship in the creation of advertising messages and issues of intellectual property in the digital eraΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Μπιτσάνη, Ευγενία Π.
2015-06-07Following and belonging to an online travel community in social media, its shared characteristics and gender differencesΚάβουρα, Ανδρονίκη Γ.; Σταυριανέα, Αικατερίνη
2015-06-07Evaluating the impact of posted advertisements on content sharing sitesΤομάρας, Πέτρος; Νταλιάνης, Κλήμης