Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/2929
Title: Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Alternative title / Subtitle: B to B marketing
Authors: Τομάρας, Πέτρος
Item type: Learning material
Learning Object Type: 
Keywords: Product management;Direct marketing;Βιομηχανική αγορά;Σχεσιακό μάρκετινγκ;Βιομηχανικά προϊόντα
Subjects: Business marketing
Business communication
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός
Issue Date: 17-Dec-2014
Date of availability: 17-Dec-2014
Publishing institution: Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης
Language: Greek
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/2929
Appears in Collections:Εκπαιδευτικό υλικό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.pdf681.5 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons