Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/2987
Title: Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίας
Authors: Βάρκα - Αδάμη, Αλεξάνδρα
Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
Παπαλάμπρου, Βαλεντίνα
Item type: Conference publication
Conference Item Type: Full Paper
Keywords: Advertising, Industrial;Commercial law;Διαφήμιση επιχειρήσεων;Νομοθεσία
Subjects: Commerce
Advertising
Εμπόριο
Διαφήμιση
Issue Date: 18-Dec-2014
Publisher: Νομική βιβλιοθήκη
Language: Greek
Citation: Βάρκα-Αδάμη, Α., Κάβουρα, Α. και Παπαλάμπρου, Β. (2011) Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίας. στο 2ο Πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο νομικής τεκμηρίωσης κοινωνικοοικονομικών θεμάτων. Καβάλα, 8-9 Απριλίου 2011. pp. 171-180.
Conference: 2ο Πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο νομικής τεκμηρίωσης κοινωνικοοικονομικών θεμάτων
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/2987
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.pdf
  Restricted Access
246.17 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons