Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11400/2987
Τίτλος: Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίας
Συγγραφείς: Βάρκα - Αδάμη, Αλεξάνδρα
Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
Παπαλάμπρου, Βαλεντίνα
Τύπος αντικειμένου: Δημοσίευση σε συνέδριο
Τύπος δημοσίευσης σε συνέδριο: Πλήρης δημοσίευση (full paper)
Λέξεις-κλειδιά: Advertising, Industrial;Commercial law;Διαφήμιση επιχειρήσεων;Νομοθεσία
Θέματα: Commerce
Advertising
Εμπόριο
Διαφήμιση
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 18-Δεκ-2014
Εκδότης: Νομική βιβλιοθήκη
Γλώσσα: Ελληνικά
Βιβλιογραφική αναφορά: Βάρκα-Αδάμη, Α., Κάβουρα, Α. και Παπαλάμπρου, Β. (2011) Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίας. στο 2ο Πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο νομικής τεκμηρίωσης κοινωνικοοικονομικών θεμάτων. Καβάλα, 8-9 Απριλίου 2011. pp. 171-180.
Συνέδριο: 2ο Πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο νομικής τεκμηρίωσης κοινωνικοοικονομικών θεμάτων
Πρόσβαση: Χρονικός αποκλεισμός
Άδεια χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/2987
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.pdf
  Restricted Access
246.17 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε Request a copy


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons