Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/2989
Title: Διαφημιστική επικοινωνία και νομοθετικό πλαίσιο στη δημιουργία ελληνικών διαφημίσεων
Authors: Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.
Item type: Journal article
Subjects: Commerce
Commercial law
Εμπόριο
Διαφήμιση δίκαιο και νομοθεσία
Issue Date: 18-Dec-2014
Publisher: Εκδόσεις Καστανιώτη
Language: Greek
Citation: Κάβουρα, Α. (2008). Διαφημιστική επικοινωνία και νομοθετικό πλαίσιο στη δημιουργία ελληνικών διαφημίσεων. “Ζητήματα επικοινωνίας”. (8):28-45.
Journal: Ζητήματα επικοινωνίας
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/2989
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.pdf
  Restricted Access
424.84 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons