Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/3004
Title: Ενεργειακή διαχείριση σε σχολικό κτίριο
Authors: Αξαόπουλος, Πέτρος Ι.
Κυρίτσης, Σπύρος
Item type: Conference publication
Conference Item Type: Full Paper
Keywords: Energy derivatives;Buildings;Παράγωγα ενέργειας;Κτήρια
Subjects: Civil engineering
Environmental engineering
Πολιτική μηχανική
Περιβαλλοντική μηχανική
Issue Date: 19-Dec-2014
Dec-2000
Abstract: Στα πλαίσια ενός συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης για Δημοτικά κτήρια έγιναν πειραματικές μετρήσεις σε ενα σχολικό κτήριο, σχετικά με την ενεργειακή του κατανάλωση και τα κλιματικά δεδομένα της περιοχής του. Οι ενεργειακές καταναλώσεις αφορούν την θερμική και ηλεκτρική ενέργεια. Στη συνέχεια με μιά προσομοίωση του κτηρίου υπο δυναμικές συνθήκες, εγινε σύγκριση των πειραματικών με τα θεωρητικά αποτελέσματα. Η ανάλυση των πειραματικών αποτελεσμάτων εδωσε μια πλήρη εικόνα της ενεργειακής συμπεριφοράς του κτηρίου και προσδιόρισε τα σημεία που μπορούν να γίνουν επεμβάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας. Επειτα με τη βοήθεια της προσομοίωσης εξετάσθηκαν αναλυτικά μερικές απο τις προτεινόμενες επεμβάσεις προκειμένου να γίνει οικονομική αξιολόγησή τους. Ενας απο τους τρόπους που εξετάσθηκε είναι η αντικατάσταση του απλού υαλοστασίου που βρίσκεται στη βορεινή πλευρά του κτηρίου, με διπλό.
Language: Greek
Citation: Αξαόπουλος, Π. και Κυρίτσης, Σ. (2000). Ενεργειακή διαχείριση σε σχολικό κτίριο. Στο Συνέδριο Τεχνολογίες ήπιων μορφών ενεργείας και περιβάλλοντος, προτεινόμενες λύσεις με εξειδίκευση για τον ελλαδικό χώρο. Αθήνα, 11-12 Δεκεμβρίου 2000. σσ. 29-34.
Conference: Τεχνολογίες ήπιων μορφών ενεργείας και περιβάλλοντος, προτεινόμενες λύσεις με εξειδίκευση για τον ελλαδικό χώρο
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/3004
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ.pdf
  Restricted Access
217.52 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons