Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/3034
Title: Marketing τουριστικών υπηρεσιών
Tourism services marketing
Alternative title / Subtitle: μεθοδολογικές προσεγγίσεις αξιολόγησης των παραμέτρων αγορά-ποιότητα-τιμή
evoluation approaches to the parameters market-quality-prices
Authors: Βαρβαρέσος, Στυλιανός
Σωτηριάδης, Μάριος
Item type: Journal article
Keywords: Tourism service;Marketing;Evaluation approaches;Market;Quality;Price;Τουρισμός;Μεθοδολογικές προσεγγίσεις;Αγορά;Ποιότητα;Τιμή
Subjects: Voyages and travels
Hospital management
Τουρισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Issue Date: 19-Dec-2014
Language: Greek
Citation: Βαρβαρέσος, Σ. και Σωτηριάδης, Μ., (2005) Marketing τουριστικών υπηρεσιών: μεθοδολογικές προσεγγίσεις αξιολόγησης των παραμέτρων αγορά-ποιότητα-τιμή. Επιθεώρηση οικονομικών επιστημών. (8). σσ.35-54.
Journal: Επιθεώρηση οικονομικών επιστημών
Review of economic sciences
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/3034
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons