Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/3064
Title: Αρχές Μάρκετινγκ
Authors: Βάθης, Άγγελος
Ζωντήρος, Δημήτρης
Σπεντζούρη, Χάρις - Λουίζα
Τομάρας, Πέτρος
Item type: Book
Keywords: Competition, International;International market;marketing strategies;Διεθνής ανταγωνισμός;Διεθνής αγορές;Στρατηγικός προγραμματισμός;Πολιτικές μάρκετινγκ
Subjects: Marketing
Consumer behavior
Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
Issue Date: 22-Dec-2014
Publisher: Οργανισμός εκδόσεως διδακτικών βιβλίων
Language: Greek
Number of pages: 283
Citation: Βάθης, Ά., Ζωντήρος Δ., Σπεντζούρη Χ. και Τομάρας Π.Βάθης Άγγελος, Ζωντήρος Δημήτριος, Σπεντζούρη Χάρις-Λουίζα και Τομάρας Πέτρος. «Αρχές Marketing», Αθήνα 2000, α'
Book Edition: 
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/3064
Appears in Collections:Εκπαιδευτικό υλικό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.pdf
  Restricted Access
7.8 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons