Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/3104
Title: Η αξιολόγηση του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ
Authors: Κεχαγιάς, Ιωάννης Δημ. (1971-)
Ζωντήρος, Δημήτρης
Item type: Conference publication
Conference Item Type: Short Paper
Keywords: Educational evaluation;Education material;Print material;Consumer nehaviour;Αξιολόγηση;Εκπαιδευτικό υλικό;Έντυπο υλικό;Μάρκετινγκ;Συμπεριφορά καταναλωτή
Subjects: Education
Distance education
Εκπαίδευση
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Issue Date: 23-Dec-2014
Publisher: Εκδόσεις Προπομπός
Abstract: Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιαστεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την αξιολόγηση έντυπου διδακτικού υλικσυ που χρησιμοποιείται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του Μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια μεταπτυχιακή Θεματική Ενότητα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, προτείνονται και αναλύονται το θεωρητικό πλαίσιο της αξιολόγησης και η μεθοδολογική προσέγγιση με την οποία θα διεξαχθεί αυτή, οι αντικειμενικοί της στόχοι, οι άξονες και τα κριτήριά της και οι αντίστοιχες κλίμακες μέτρησης. Ακολούθως αναφέρονται προτεινόμενες πηγές και μέσα συλλογής των δεδομένων και η διαδικασία ανάλυσής τους, καταγράφονται προβλήματα που πιθανόν να ανακύψουν στον σχεδιασμό, στην οργάνωση και στην διεξαγωγή της αξιολόγησης και, τέλος, παρατίθενται οι δυνητικοί αποδέκτες των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης και οι τρόποι με τους οποίους τα αποτελέσματα αυτά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που πιθανόν θα εντοπιστούν.
In this paper an attempt is made to propose an integrated approach for the evaluation of print educational al used in distance education in the light of Marketing. By using a postgraduate module of the Hellenic Open University as an example, the theoretical framework and the methodological approach of the evaluation, its objectives, the criteria and the respective measurement scales are proposed and analyzed. These are followed by the suggested sources and media for data collection and analysis and by stating the possible problems in the planning and administration of the evaluation process. Finally, the potential receivers of the evaluation results and the ways these results would be exploited and solve possible problems are also reported.
Language: Greek
Citation: Κεχαγιάς, Ι., Ζωντήρος, Δ. (2007) Η αξιολόγηση του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ. στο 4ο Διεθνές συνέδριο για την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αθήνα, 23-25 Νοεμβρίου 2007. pp. 414-420.
Conference: 4ο Διεθνές συνέδριο για την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/3104
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ.pdf
  Restricted Access
441.87 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons