Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/3284
Title: Θεωρία της εξέλιξης
Alternative title / Subtitle: Νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και σχολικοί χώροι
Authors: Κωτσή, Αγγελική Γ.
Item type: Conference publication
Conference Item Type: Short Paper
Keywords: Πολεοδομική σύνθεση
Subjects: Design
Arts
Αρχιτεκτονική, Εσωτερική
Τέχνες
Issue Date: 31-Dec-2014
2011
Publisher: [χ.ό.]
Abstract: Οι αντιλήψεις σχετικά με την εξέλιξη των βιολογικών ειδών και του ρόλου που διαδραματίζει το περιβάλλον σ’ αυτή, οι οποίες διατυπώθηκαν στο έργο του Κάρολου Δαρβίνου «Η προέλευση των ειδών» που κυκλοφόρησε το 1859, επηρέασαν την παιδαγωγική σκέψη και τις ασκούμενες παιδαγωγικές πρακτικές της εποχής. Το παιδί αντιμετωπίζεται τώρα ως αυτόνομη ύπαρξη εντελώς διαφορετική από του ενήλικα με δικές του ανάγκες και ενδιαφέροντα, ενώ ο ρόλος του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός για τη διανοητική εξέλιξή του. Οι απόψεις αυτές επηρέασαν με τη σειρά τους την οργάνωση και το σχεδίασμά του σχολικού χώρου, καθ’ όσον αυτός είναι υπεύθυνος για την ικανοποίηση μέσα στις εγκαταστάσεις του της οργάνωσης της εκπαιδευτικής εργασίας, των διδακτικών μεθόδων που ακολουθούνται και των παιδαγωγικών πρακτικών που επιλέγονται.
Language: Greek
English
Citation: Κώτση, Α. (2011) Θεωρία της εξέλιξης - νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και σχολικοί χώροι. Κάρολος Δαρβίνος η ζωή και το επιστημονικό έργο του. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου αφιερωμένου στη ζωή και το έργο του Κάρολου Δαρβίνου. Αθήνα: [χ.ό.]
Conference: Κάρολος Δαρβίνος η ζωή και το επιστημονικό έργο του. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου αφιερωμένου στη ζωή και το έργο του Κάρολου Δαρβίνου
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/3284
Appears in Collections:Εκπαιδευτικό υλικό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΝΕΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.pdf
  Restricted Access
295.16 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons