Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/3383
Title: Τουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων
Alternative title / Subtitle: εγχειρίδιο μελέτης του βιβλίου marketing in travel and tourism
Authors: Βιτουλαδίτη, Ουρανία
Item type: Book
Keywords: Tourism--Management;marketing strategies;Τουριστικό μάρκετινγκ;Οργανώσεις και επιχειρήσεις;Εγχειρίδιο μελέτης;Μάρκετινγκ φορέων;Organization and enterprices;Manual study
Subjects: Voyages and travels
Hospital management
Τουρισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Issue Date: 5-Jan-2015
Date of availability: 5-Jan-2015
Publisher: Ελληνικό ανοιχτό πανεπιστήμιο
Description: Τόμος 1
Language: Greek
Citation: Βιτουλαδίτη, Ο. (2000). Τουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεων: εγχειρίδιο μελέτης του βιβλίου marketing in travel and tourism. Πάτρα: Ελληνικό ανοιχτό πανεπιστήμιο. (1).
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/3383
Appears in Collections:Εκπαιδευτικό υλικό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ MARKETING IN TRAVEL AND TOURISM.pdf131.66 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons