Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11400/3474
Τίτλος: Ας ακούσουμε τα μικρά παιδιά
Δευτερεύων Τίτλος / Υπότιτλος: η προσέγγιση του "Μωσαϊκού"
Συγγραφείς: Clark, Alison
Moss, Peter
Συντελεστές: Παπαπροκοπίου, Νατάσα (επιμ.)
Ρήγα, Βασιλική (επιμ.)
Τύπος αντικειμένου: Βιβλίο/Μονογραφία
Λέξεις-κλειδιά: Nursery schools;Kindergarten--Activity programs;Education, Preschool;Παιδικοί σταθμοί;Νηπιαγωγεία Προγράμματα δραστηριοτήτων;Εκπαίδευση, Προσχολική
Θέματα: Psychology
Child psychology
Ψυχολογία
Παιδική ψυχολογία
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 7-Ιαν-2015
2010
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας: 7-Ιαν-2015
Γλώσσα: Ελληνικά
Αριθμός σελίδων: 92
Βιβλιογραφική αναφορά: Clark, A. and Moss, P. (2010). Ας ακούσουμε τα μικρά παιδιά: η προσέγγιση του «Μωσαϊκού» Αθήνα: ΕΑΔΑΠ.
Χορηγός: Bernard van Leer Foundation
Πρόσβαση: Δημόσια διαθέσιμο
Άδεια χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/3474
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Ας ακούσουμε τα μικρά παιδιά.pdf113.18 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons