Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/4159
Title: Ποιότητα παροχής φροντίδας στο Τμήμα Επειγόντων
Healthcare quality in Emergency Room
Authors: Μαλλιαρού, Μαρία Μ.
Σαράφης, Παύλος
Ζυγά, Σοφία
Item type: Conference publication
Keywords: Emergency department;Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ);Ασφάλεια;Ποιότητα;Ανταπόκριση;Ικανοποίηση;Αποτελεσματικότητα;Αποδοτικότητα;Καταλληλότητα;Προσβασιμότητα;Ικανότητα;Security;Quality;Responsiveness;Satisfaction;Effectiveness;Efficiency;Relevance;Accessibility;Capacity
Subjects: Medicine
Nursing
Ιατρική
Νοσηλευτική
Issue Date: 17-Jan-2015
Jan-2009
Date of availability: 17-Jan-2015
Publisher: Μαρβάκη, Χριστίνα
Abstract: Στόχος: Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να αποσαφηνίσει την έννοια της ποιότητας στον χώρο της υγείας αλλά και να καθορίσει τους ποιοτικούς και ποσοτικούς δείκτες ποιότητας στο ΤΕΠ, που η μέτρηση τους εφαρμόζεται σε προηγμένες υγειονομικά χώρες για την προώθηση της ποιοτικής παροχής υπηρεσιών υγείας στην επείγουσα φροντίδα. Με μετρήσεις συγκεκριμένων δεικτών, επιδιώκεται η παρακολούθηση και αξιολόγηση δεδομένων και αποτελεσμάτων και πιστοποιείται η ποιότητα του ΤΕΠ. Μέθοδος: Για την εντόπιση της σχετικής βιβλιογραφίας έγινε συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και χρησιμοποιήθηκαν οι ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων Blackwell-Synergy (1990-2008), και Medline (1990-2008) και οι λέξεις κλειδιά ΤΕΠ, ασφάλεια), ποιότητα, ανταπόκριση, ικανοποίηση, αποτελεσματικότητα, αποδοτικότητα, καταλληλότητα, προσβασιμότητα), ικανότητα. Συμπληρωματική βιβλιογραφία αναζητήθηκε και μέσω άλλων ηλεκτρονικών μηχανών αναζήτησης διαδικτύου καθώς επίσης και μέσω βιβλιογραφικών παραπομπών των ήδη ανακτημένων άρθρων. Αποτελέσματα: Βρέθηκε ότι καθοριστικοί παράγοντες για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών αποτελούν, η αξιοπιστία που περιλαμβάνει έννοιες όπως η σταθερότητα της φροντίδας, η συνέπεια της εκτέλεσης και η διάρκεια των παρεχόμενων υπηρεσιών, η ανταπόκριση και η ετοιμότητα του προσωπικού να εξυπηρετήσουν το χρήστη, η ικανότητα του προσωπικού, η προσβασιμότητα στις υπηρεσίες υγείας, η ευγένεια η κατανόηση και επικοινωνία των επαγγελματιών υγείας σε συνάφεια με τον επαγγελματισμό του, την ασφάλεια, καθώς και το περιβάλλον εργασίας.
Description: Ανασκόπηση
Language: Greek
Citation: Μαλλιαρού, Μ.Μ., Σαράφης, Π. και Ζυγά, Σ. (Ιανουάριος 2009). Ποιότητα παροχής φροντίδας στο Τμήμα Επειγόντων. "Το Βήμα του Ασκληπιού". [Online] 8 (1):25-40. Διαθέσιμο από: http://www.vima-asklipiou.gr
Journal: Το Βήμα του Ασκληπιού
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/4159
Appears in Collections:Τόμος 08, τεύχος 1 (Ιαν. - Μαρ. 2009)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VA_REV_3_08_01_09.pdf228.49 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons