Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/4688
Title: Η ηλεκτρονική υποστήριξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στο τμήμα πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας
Enhancing traditional teaching through e-learning activities at the department of informatics at the tei of athens
Authors: Γεωργούλη, Κατερίνα
Κοίλιας, Χρήστος
Καντζάβελου, Ιωάννα
Ζαχαρίου, Πένυ
Item type: Conference publication
Keywords: E-learning;Ηλεκτρονική μάθηση;Συστήματα ανοικτού κώδικα;Συστήματα διαχείρισης μαθημάτων;Course management systems;Open source systems
Subjects: Science
Mathematics
Education
Επιστήμες
Μαθηματικά
Εκπαίδευση
Issue Date: 24-Jan-2015
2006
Date of availability: 24-Jan-2015
Publisher: Νερατζής, Ηλίας
Σιανούδης, Ιωάννης
Abstract: Η ηλεκτρονική μάθηση αποτελεί στις μέρες μας ένα πολλά υποσχόμενο χώρο για τη βελτίωση τόσο της σύγχρονης όσο και της ασύγχρονης εκπαίδευσης. Ιδιαίτερα, στο χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η εντυπωσιακή ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας έχει προσφέρει το απαραίτητο τεχνολογικό υπόβαθρο προκειμένου τα ακαδημαϊκά ιδρύματα να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις συνεχόμενα αυξανόμενες ανάγκες για ηλεκτρονική υποστήριξη της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ως τα πλέον ευρέως διαδεδομένα εργαλεία ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης θεωρούνται σήμερα τα συστήματα διαχείρισης μαθημάτων, πλατφόρμες βασισμένες στο διαδίκτυο οι οποίες επιτρέπουν στους διδάσκοντες να διαχειρίζονται και να διαθέτουν εύκολα το εκπαιδευτικό τους υλικό, αλλά που μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την επικοινωνία μεταξύ διδασκόντων και διδασκομένων. Το Τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας εγκατέστησε και λειτουργεί επί μια τριετία μια τέτοια ασύγχρονη πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης την οποία ονόμασε cs e-Class. Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε την εμπειρία μας από τη χρήση και την προσαρμογή της cs e-Class κυρίως στις εκπαιδευτικές αλλά και σε διαχειριστικές ανάγκες του Τμήματος Πληροφορικής καθώς και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα που έγινε σε φοιτητές του Τμήματος για την ποιότητα της υποστήριξης της παραδοσιακής διδασκαλίας και την καταγραφή της ικανοποίησής τους από τη χρήση της πλατφόρμας.
In our days, e-learning is becoming a very prominent field that supports the improvement of both synchronous and asynchronous learning. The impressive development of the Information and Communication Technologies has offered to tertiary education the necessary infrastructure that permits academic institutions to fulfill the increasing requirements for academic electronic services. The most widely spread tools of asynchronous e-learning are considered to be the course management systems, web-based platforms that offer to instructors an easy to use environment in order to administrate and deliver educational content for their courses, but which can also be used for communication needs between instructors and students. The Department of Informatics of the TEI of Athens has adopted and runs the last three years an asynchronous e-learning platform named cs e-Class. In this article, we present our experience from the use of the cs e-Class and the success of its adaptation to the educational and administrative needs of our Department. We also present the results of a survey we have administered to our students for course quality measurement purposes and for measuring their satisfaction from the use of this platform.
Language: Greek
Citation: Γεωργούλη, Κ., Κοίλιας, Χ., Καντζάβελου, Ι. και Ζαχαρίου, Π. (2006). Η ηλεκτρονική υποστήριξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στο Τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας. "e-Journal of Science & Technology". [Online] 1(3): 1-15. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/
Journal: e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας
e-Journal of Science & Technology
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/4688
Appears in Collections:Τόμος 01, τεύχος 3 (2006)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
georgouli_3.pdf507.52 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons