Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/4746
Title: Η αναγκαιότητα διερεύνησης της διαφήμισης στην πόλη σήμερα, ως δομικής συνιστώσας του αστικού χώρου
Authors: Στρατή, Σοφία
Item type: Conference publication
Keywords: Advertising;Environment;Διαφήμιση;Περιβάλλον;Διαφημιστικά μηνύματα;Διαφήμιση στην πόλη;Διαφημιστικές πινακίδες;Οπτικά μηνύματα;Τοπίο πληροφοριών;Σύγχρονη πόλη;Γραφικές τέχνες;Επικοινωνία;Δημόσιος χώρος;Χωρική λογική;Εικόνα της πόλης;Τόπος βιωμάτων;Κοινωνική ζωή;Πολιτισμός;Πολιτισμική ταυτότητα;Αστικός χώρος;Urban space;Cultural identity;Social life;Advertising in the city;Billboards;Visual messages;Information landscape;Modern city;Graphic arts;Communication;Public space;Spatial reasoning;City image;Place experiences;Advertisements
Subjects: Arts
Architecture
Τέχνη
Αρχιτεκτονική
Issue Date: 26-Jan-2015
2007
Date of availability: 26-Jan-2015
Publisher: Νερατζής, Ηλίας
Σιανούδης, Ιωάννης
Language: Greek
Citation: Στρατή, Σ. (2007). Η αναγκαιότητα διερεύνησης της διαφήμισης στην πόλη σήμερα, ως δομικής συνιστώσας του αστικού χώρου. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 2(1): 9-29. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/
Journal: e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας
e-Journal of Science & Technology
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/4746
Appears in Collections:Τόμος 02, τεύχος 1 (2007)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strati.pdf3 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons