Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5071
Title: Κοινωνική αποτελεσματικότητα τριτοβάθμιας τουριστικής εκπαίδευσης και ολική ποιότητα
Social effectiveness of tertiary tourism education and total qualily
Authors: Πρινιανάκη, Ελευθερία
Λούπα, Χάιδω
Item type: Conference publication
Keywords: Tertiary Tourism Education;Service Quality;Social effectiveness;Quality assurance;Τριτοβάθμια Τουριστική Εκπαίδευση;Ποιότητα υπηρεσιών;Κοινωνική αποτελεσματικότητα;Διασφάλιση ποιότητας.
Subjects: Geography
Tourism
Γεωγραφία
Τουρισμός
Issue Date: 29-Jan-2015
Feb-2007
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Abstract: Περίληψη: Η εφαρμογή των αρχών και της φιλοσοφίας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση γενικότερα και στην τουριστική ειδικότερα παρουσιάζει αυξημένο ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια καθότι φαίνεται ότι μπορεί να εγγυηθεί την κοινωνική αποτελεσματικότητα των παρεχόμενων προγραμμάτων σπουδών. Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται σε ορισμένες θεωρητικές πλευρές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών και εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εφαρμοστούν για να υποστηρίξουν και να εμπλουτίσουν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων σπουδών ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και προσδοκίες της κοινωνίας με την ευρεία έννοια του όρου. Τα μοντέλα ποιότητας και οι προσεγγίσεις διοίκησης ολικής ποιότητας των οργανισμών παροχής υπηρεσιών προσφέρουν ένας εύρος ιδεών οι οποίες διευκολύνουν να διακρίνουμε βασικές μεταβλητές – παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα και κοινωνική αποτελεσματικότητα της Τριτοβάθμιας Τουριστικής Εκπαίδευσης. Επίσης, διερευνάται η προέλευση και ο ρόλος των συστημάτων διασφάλισης της ποιότητας στην εκπαίδευση.
Abstract: The application of total quality philosophy and concepts to tertiary education in general and to tourism education in particular has been at the forefront of thinking during the recent years. It seems that this approach may guarantee the social effectiveness of the delivered programmes of study. This piece of work concentrates on some of the key theoretical perspectives of service quality management and examines how these concepts can be applied to education in an effort to support and enrich the planning and delivery of programmes of study in line with the needs and expectations of the society. The quality models and the approaches to total quality of the service industries offer a plethora of ideas which help to distinguish key variables affecting the quality and the subsequent social effectiveness of Tertiary Tourism Education. Finally, it explores the role and the origin of quality assurance systems in education.
Language: Greek
English
Citation: Πρινιανάκη, Ε. και Λούπα, Χ. (2007). Κοινωνική αποτελεσματικότητα τριτοβάθμιας τουριστικής εκπαίδευσης και ολική ποιότητα . Τουριστικά Θέματα. 1. p. 84-118.
Journal: Τουριστικά Θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: Without a review process
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5071
Appears in Collections:Τεύχος 01 (Φεβρουάριος 2007)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons