Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5243
Title: Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων
The meaning of emotions in tourism business management
Authors: Λαλούμης, Δημήτριος Α.
Λούπα, Χάιδω
Item type: Conference publication
Keywords: Emotion;Tourism business;Motivation;Συναίσθημα;Τουριστική επιχείρηση;Labor;Εργασία;Υποκίνηση
Subjects: Tourism
Administration
Τουρισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Issue Date: 31-Jan-2015
Jun-2007
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Abstract: Περίληψη: Τα συναισθήματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη διοίκηση των επιχειρήσεων και ειδικότερα στων τουριστικών, όπου ο ρόλος του προσωπικού έχει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα των παραγομένων υπηρεσιών. Η διοίκηση οφείλει να γνωρίζει και να αναγνωρίζει την συναισθηματική κατάσταση των εργαζομένων, που στο σύνολό της δημιουργεί το εργασιακό κλίμα. Στις εργασιακές ομάδες τα συναισθήματα είναι περισσότερο έντονα και όταν υπάρχει ο κατάλληλος ηγέτης, η αποδοτικότητά τους είναι εντυπωσιακή. Το προσωπικό των υψηλότερων βαθμίδων των τουριστικών επιχειρήσεων, πρέπει απαραίτητα να χαρακτηρίζεται από αυτό που ο Goleman ορίζει σαν συναισθηματική νοημοσύνη σε συνδυασμό με τη θετικότητα. Πρέπει να είναι πλούσιο συναισθηματικά, να έχει τη δυνατότητα αυτοελέγχου, να αντιλαμβάνεται τα συναισθήματα των εργαζομένων και να έχει τη δύναμη να επεμβαίνει σε αυτά.
Abstract: The emotions play a key role in business management, especially in tourism business. In tourism business the personnel is a factor with major importance in the service production process. The management is obliged to possess enough knowledge of each employees emotional state, which in total create the labour environment. In working teams the emotions are stronger and under proper leadership, they can demonstrate an impressive effectiveness. The managerial personnel of tourism business must “cultivate” some special skill. That skill is described by Goleman as emotional intelligence, combined with positive ness. They should be emotionally rich, self controlled, capable of comprehending their inferiors’ emotions and able to manipulate them.
Language: Greek
English
Citation: Λαλούμης, Δ.Α. και Λούπα,Χ. (2007). Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων. Τουριστικά Θέματα. 2. p. 38-59.
Journal: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: Without a review process
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5243
Appears in Collections:Τεύχος 02 (Ιούνιος 2007)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ.pdf
  Restricted Access
571.72 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons