Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11400/5328
Τίτλος: The scope of change strategy in tourism enterprises
Συγγραφείς: Θανασούρας, Αθανάσιος Γ.
Σακελλάρης, Κωνσταντίνος
Τύπος αντικειμένου: Δημοσίευση σε συνέδριο
Λέξεις-κλειδιά: Change management;Strategy;Tourism enterprise/business;Competitive advantage;Διαχείριση αλλαγών;Στρατηγική;Tουριστική επιχείρηση;Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Θέματα: Geography
Tourism
Γεωγραφία
Τουρισμός
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 1-Φεβ-2015
Φεβ-2008
Εκδότης: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Περίληψη: Περίληψη: Η αλλαγή αποτελεί μια αναπτυσσόμενη επιρροή και ένα αναπόφευκτο στοιχείο της κοινωνικής και οργανωσιακής ζωτικότητας. Η οργανωσιακή αλλαγή μπορεί σκοπίμως να χρησιμοποιηθεί από τα διοικητικά στελέχη, μπορεί να επιβληθεί από συγκεκριμένες αλλαγές της στρατηγικής ή των διαδικασιών, μπορεί να αναπτυχθεί σταθερά μέσα σε ένα τμήμα ή μπορεί να λάβει χώρα εξαιτίας της επιρροής των εξωτερικών παραγόντων. Μπορεί να έχει επίδραση σε όλες τις φάσεις της λειτουργίας μιας τουριστικής επιχείρησης. Τα διοικητικά στελέχη, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ιδιαίτερες στρατηγικές αλλαγής και στρατηγικές ανάπτυξης, έχουν την δυνατότητα όχι μόνο να εξασφαλίσουν επιτυχία όταν εφαρμόζουν ζωτικές οργανωσιακές αλλαγές, αλλά και να ανταγωνιστούν επιτυχημένα στην αγορά και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Abstract:Change is an evolving influence and an inevitable element of both societal and organizational vitality. Organizational change can be instructed intentionally by managers, it can be forced by certain changes in strategy or processes, it can grow gradually within a division or it can take place due to external demands. It can have an impact on all facets of the function of a tourism enterprise. Taking into serious consideration certain change and growth strategies, managers can be able not only to ensure success in implementing key organizational changes, but also to compete successfully in the market arena and gain competitive advantage.
Γλώσσα: Ελληνικά
Αγγλικά
Βιβλιογραφική αναφορά: Thanasouras, A.G. and Sakellaris, K. (2008). The scope of change strategy in tourism enterprises. Tourism Issues. 4. p. 131-149.
Περιοδικό: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Είδος περιοδικού: Χωρίς διαδικασία κρίσης
Πρόσβαση: 
Άδεια χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5328
Εμφανίζεται στις συλλογές:Τεύχος 04 (Φεβρουάριος 2008)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
THE SCOPE OF CHANGE STRATEGY.pdf
  Restricted Access
892.74 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε Request a copy


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons