Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘανασούρας, Αθανάσιος Γ.ell
dc.contributor.authorΣακελλάρης, Κωνσταντίνοςell
dc.date.accessioned2015-02-01T15:51:49Z-
dc.date.issued2015-02-01-
dc.date.issued2008-02-
dc.identifier.citationThanasouras, A.G. and Sakellaris, K. (2008). The scope of change strategy in tourism enterprises. Tourism Issues. 4. p. 131-149.eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11400/5328-
dc.description.abstractΠερίληψη: Η αλλαγή αποτελεί μια αναπτυσσόμενη επιρροή και ένα αναπόφευκτο στοιχείο της κοινωνικής και οργανωσιακής ζωτικότητας. Η οργανωσιακή αλλαγή μπορεί σκοπίμως να χρησιμοποιηθεί από τα διοικητικά στελέχη, μπορεί να επιβληθεί από συγκεκριμένες αλλαγές της στρατηγικής ή των διαδικασιών, μπορεί να αναπτυχθεί σταθερά μέσα σε ένα τμήμα ή μπορεί να λάβει χώρα εξαιτίας της επιρροής των εξωτερικών παραγόντων. Μπορεί να έχει επίδραση σε όλες τις φάσεις της λειτουργίας μιας τουριστικής επιχείρησης. Τα διοικητικά στελέχη, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ιδιαίτερες στρατηγικές αλλαγής και στρατηγικές ανάπτυξης, έχουν την δυνατότητα όχι μόνο να εξασφαλίσουν επιτυχία όταν εφαρμόζουν ζωτικές οργανωσιακές αλλαγές, αλλά και να ανταγωνιστούν επιτυχημένα στην αγορά και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.ell
dc.description.abstractAbstract:Change is an evolving influence and an inevitable element of both societal and organizational vitality. Organizational change can be instructed intentionally by managers, it can be forced by certain changes in strategy or processes, it can grow gradually within a division or it can take place due to external demands. It can have an impact on all facets of the function of a tourism enterprise. Taking into serious consideration certain change and growth strategies, managers can be able not only to ensure success in implementing key organizational changes, but also to compete successfully in the market arena and gain competitive advantage.eng
dc.language.isoell-
dc.language.isoeng-
dc.publisherΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνώνell
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.sourcehttp://www.dratte.gr/DRATTE/V4.htmlell
dc.subjectChange management-
dc.subjectStrategy-
dc.subjectTourism enterprise/business-
dc.subjectCompetitive advantage-
dc.subjectΔιαχείριση αλλαγών-
dc.subjectΣτρατηγική-
dc.subjectTουριστική επιχείρηση-
dc.subjectΑνταγωνιστικό πλεονέκτημα-
dc.titleThe scope of change strategy in tourism enterpriseseng
dc.typeΔημοσίευση σε συνέδριο-
heal.classificationGeography-
heal.classificationTourism-
heal.classificationΓεωγραφία-
heal.classificationΤουρισμός-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255-
heal.classificationURI**N/A**-Γεωγραφία-
heal.classificationURI**N/A**-Τουρισμός-
heal.keywordURIhttp://zbw.eu/stw/descriptor/21282-3-
heal.accessforever-
heal.recordProviderΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςell
heal.journalNameΤουριστικά θέματαell
heal.journalNameTourism Issueseng
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τεύχος 04 (Φεβρουάριος 2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE SCOPE OF CHANGE STRATEGY.pdf
  Restricted Access
892.74 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons