Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11400/5462
Τίτλος: Ξενοδοχειακές υπηρεσίες ευεξίας, spa και θαλασσοθεραπείας στην περιφέρεια Κρήτης
Wellness, spa and thalasso services provided by Cretan hotels
Συγγραφείς: Σωτηριάδης, Μάριος
Πιτσούλη, Εσθήρ
Τύπος αντικειμένου: Δημοσίευση σε συνέδριο
Λέξεις-κλειδιά: Wellness & Spa services;Υπηρεσίες ευεξίας & Spa;Hotels;Critical Success Factors;Crete;Ξενοδοχεία;Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας;Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας
Θέματα: Tourism
Hotel management
Τουρισμός
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 2-Φεβ-2015
Σεπ-2008
Εκδότης: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Περίληψη: Περίληψη:Το ενδιαφέρον του άρθρου εστιάζεται στην ανάλυση των κύριων στοιχείων και χαρακτηριστικών των υπηρεσιών ευεξίας και θαλασσοθεραπείας που παρέχονται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην περιφέρεια Κρήτης. Στο πρώτο μέρος της εισήγησης πραγματοποιείται μία σύντομη οριοθέτηση των χρησιμοποιούμενων εννοιών και μία συνοπτική ιστορική αναδρομή. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται οι κύριες τάσεις στην αγορά υπηρεσιών ευεξίας και SPA σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Στο τρίτο και κυριότερο μέρος παρουσιάζονται τα βασικά αποτελέσματα που προέκυψαν από μία έρευνα πεδίου που έχει πραγματοποιηθεί σε 10 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο στην Περιφέρεια Κρήτης, από το 2007 και η υιοθετηθείσα μεθοδολογία ήταν η προσωπική συνέντευξη με δομημένο ερωτηματολόγιο που απευθυνόταν σε στελέχη συναφών επιχειρήσεων. Ειδικότερα διερευνήθηκαν τα ακόλουθα ζητήματα: Παρεχόμενες υπηρεσίες, Προμηθευτές εξοπλισμού και Προϊόντα, Υπηρεσίες εξωτερικών συμβούλων, Δυσκολίες – Προβλήματα, Ανθρώπινο δυναμικό, Οικονομικές παράμετροι (επένδυση, παράγοντες βιωσιμότητας και κερδοφορίας), Ζήτηση υπηρεσιών (ανάγκες και απαιτήσεις καταναλωτών) και οι Προοπτικές και προϋποθέσεις ανάπτυξης. Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας οδηγούν στη διαμόρφωση και τον προσδιορισμό ενός πλαισίου παραγόντων για την επιτυχή παροχή υπηρεσιών ευεξίας και θαλασσοθεραπείας σε ένα διεθνώς καθιερωμένο παραθεριστικό προορισμό, όπως είναι η Κρήτη.
Abstract:This paper focuses on the analysis of main elements and features of wellness - spa – thalasso services provided by Cretan hotels. The conceptual issues and a brief historical overview are presented into the first section. A market analysis with the main trends and developments in this field, mainly in Europe is the subject of the second section. The next section reports on a field research conducted in 2007 in Crete’s Island. This research has been carried out by adopting the method of personal interview with a structured questionnaire addressed to hotel managers offering this type of services. Specifically the following issues and aspects have been investigated: Services; Procurement of products and equipment; Consultant services; Difficulties faced; Human Resources; Financial management (e.g. investment, viability and profitability); Market (consumer needs and demands); and Development prospects and success conditions. The main conclusions of the research allowed to elaborating and defining a framework of critical factors for successful operation into the market of wellness and spa services in a well-established holiday destination such as Crete.
Γλώσσα: Ελληνικά
Αγγλικά
Βιβλιογραφική αναφορά: Πιτσούλη, Ε. και Σωτηριάδης, Μ. (2008). Ξενοδοχειακές υπηρεσίες ευεξίας, spa και θαλασσοθεραπείας στην περιφέρεια Κρήτης. Τουριστικά Θέματα. 6. p.92-106.
Περιοδικό: Τουριστικά Θέματα
Tourism Issues
Είδος περιοδικού: Χωρίς διαδικασία κρίσης
Πρόσβαση: 
Άδεια χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5462
Εμφανίζεται στις συλλογές:Τεύχος 06 (Σεπτέμβριος 2008)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΥΕΞΙΑΣ.pdf
  Restricted Access
1.62 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε Request a copy


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons