Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣωτηριάδης, Μάριοςell
dc.contributor.authorΠιτσούλη, Εσθήρell
dc.date.accessioned2015-02-02T10:54:49Z-
dc.date.issued2015-02-02-
dc.date.issued2008-09-
dc.identifier.citationΠιτσούλη, Ε. και Σωτηριάδης, Μ. (2008). Ξενοδοχειακές υπηρεσίες ευεξίας, spa και θαλασσοθεραπείας στην περιφέρεια Κρήτης. Τουριστικά Θέματα. 6. p.92-106.ell
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11400/5462-
dc.description.abstractΠερίληψη:Το ενδιαφέρον του άρθρου εστιάζεται στην ανάλυση των κύριων στοιχείων και χαρακτηριστικών των υπηρεσιών ευεξίας και θαλασσοθεραπείας που παρέχονται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην περιφέρεια Κρήτης. Στο πρώτο μέρος της εισήγησης πραγματοποιείται μία σύντομη οριοθέτηση των χρησιμοποιούμενων εννοιών και μία συνοπτική ιστορική αναδρομή. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται οι κύριες τάσεις στην αγορά υπηρεσιών ευεξίας και SPA σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Στο τρίτο και κυριότερο μέρος παρουσιάζονται τα βασικά αποτελέσματα που προέκυψαν από μία έρευνα πεδίου που έχει πραγματοποιηθεί σε 10 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο στην Περιφέρεια Κρήτης, από το 2007 και η υιοθετηθείσα μεθοδολογία ήταν η προσωπική συνέντευξη με δομημένο ερωτηματολόγιο που απευθυνόταν σε στελέχη συναφών επιχειρήσεων. Ειδικότερα διερευνήθηκαν τα ακόλουθα ζητήματα: Παρεχόμενες υπηρεσίες, Προμηθευτές εξοπλισμού και Προϊόντα, Υπηρεσίες εξωτερικών συμβούλων, Δυσκολίες – Προβλήματα, Ανθρώπινο δυναμικό, Οικονομικές παράμετροι (επένδυση, παράγοντες βιωσιμότητας και κερδοφορίας), Ζήτηση υπηρεσιών (ανάγκες και απαιτήσεις καταναλωτών) και οι Προοπτικές και προϋποθέσεις ανάπτυξης. Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας οδηγούν στη διαμόρφωση και τον προσδιορισμό ενός πλαισίου παραγόντων για την επιτυχή παροχή υπηρεσιών ευεξίας και θαλασσοθεραπείας σε ένα διεθνώς καθιερωμένο παραθεριστικό προορισμό, όπως είναι η Κρήτη.ell
dc.description.abstractAbstract:This paper focuses on the analysis of main elements and features of wellness - spa – thalasso services provided by Cretan hotels. The conceptual issues and a brief historical overview are presented into the first section. A market analysis with the main trends and developments in this field, mainly in Europe is the subject of the second section. The next section reports on a field research conducted in 2007 in Crete’s Island. This research has been carried out by adopting the method of personal interview with a structured questionnaire addressed to hotel managers offering this type of services. Specifically the following issues and aspects have been investigated: Services; Procurement of products and equipment; Consultant services; Difficulties faced; Human Resources; Financial management (e.g. investment, viability and profitability); Market (consumer needs and demands); and Development prospects and success conditions. The main conclusions of the research allowed to elaborating and defining a framework of critical factors for successful operation into the market of wellness and spa services in a well-established holiday destination such as Crete.eng
dc.language.isoell-
dc.language.isoeng-
dc.publisherΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνώνell
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.sourcehttp://www.dratte.gr/DRATTE/V6.htmlell
dc.subjectWellness & Spa services-
dc.subjectΥπηρεσίες ευεξίας & Spa-
dc.subjectHotels-
dc.subjectCritical Success Factors-
dc.subjectCrete-
dc.subjectΞενοδοχεία-
dc.subjectΚρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας-
dc.subjectΚρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας-
dc.titleΞενοδοχειακές υπηρεσίες ευεξίας, spa και θαλασσοθεραπείας στην περιφέρεια Κρήτηςell
dc.titleWellness, spa and thalasso services provided by Cretan hotelseng
dc.typeΔημοσίευση σε συνέδριο-
heal.classificationTourism-
heal.classificationHotel management-
heal.classificationΤουρισμός-
heal.classificationΞενοδοχειακό μάνατζμεντ-
heal.classificationURI://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482-
heal.classificationURI**N/A**-Τουρισμός-
heal.classificationURI**N/A**- Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ-
heal.keywordURIhttp://lod.nal.usda.gov/29980-
heal.accessforever-
heal.recordProviderΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςell
heal.journalNameΤουριστικά Θέματαell
heal.journalNameTourism Issueseng
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τεύχος 06 (Σεπτέμβριος 2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΥΕΞΙΑΣ.pdf
  Restricted Access
1.62 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons