Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5475
Title: Τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού καταστήματος και η συμπεριφορά του καταναλωτή
Alternative title / Subtitle: η περίπτωση των αεροπορικών εταιριών
Authors: Χατζηγιάννη, Διονυσία Π.
Μαγγανάρη, Εμμανουέλα Ε.
Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Λύτρας, Περικλής Ν.
Item type: Conference publication
Keywords: Οnline store;Consumer behaviour;Atmospherics;Electronic airline ticket;Ηλεκτρονικό κατάστημα;Συμπεριφορά καταναλωτή;Ηλεκτρονικό αεροπορικό εισιτήριο
Subjects: Tourism
Entrepreneurship
Τουρισμός
Επιχειρηματικότητα
Issue Date: 2-Feb-2015
Sep-2008
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Abstract: Περίληψη:Η γρήγορη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η μετάβαση από το παραδοσιακό λιανικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό λιανικό κατάστημα έχει ως αποτέλεσμα τη διενέργεια ερευνών πάνω στη συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στη μέτρηση της αντίληψης των καταναλωτών για τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αντίληψη των καταναλωτών για τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης αεροπορικών εισιτηρίων και ιδιαίτερα για τα στοιχεία της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίου. Η χρηστικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αξιολογήθηκε ως πιο σημαντική για την ολοκλήρωση της αγοραστικής διαδικασίας, σε σύγκριση την ατμόσφαιρα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα συμπεράσματα της έρευνας βρίσκουν εφαρμογή στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, αφού αποτελούν χρήσιμο εργαλείο για την ανάπτυξη του περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Abstract:The rapid growth of electronic commerce and the transition from brick-andmortar retailing to click-and-mortar environments attracted a lot of research interest on consumer behaviour in the online environment. The present study focuses on the measurement of consumers’ perception of the characteristics of the online store. Special emphasis is placed on consumers’ perception of the characteristics and the atmospherics of the e-ticket online store of an airline company. Data were collected through the use a structured questionnaire. Results show that the usability of the online store was evaluated as more important compared to the atmospheric element of the online store. The results can be applied in the field of electronic marketing, since they constitute a useful tool for the development of the environment of an online store.
Language: Greek
English
Citation: Χατζηγιάννη, Δ.Π., Μαγγανάρη, Ε.Ε., Σιώμκος, Γ.Ι. και Λύτρας, Γ.Ν. (2008). Τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού καταστήματος και η συμπεριφορά του καταναλωτή: η περίπτωση των αεροπορικών εταιριών. Τουριστικά Θέματα. 6. p.121-138.
Journal: Τουριστικά Θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: Without a review process
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5475
Appears in Collections:Τεύχος 06 (Σεπτέμβριος 2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.pdf
  Restricted Access
1.82 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons