Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5524
Title: Η δυναμική της καινοτομίας του προϊόντος των επιχειρήσεων εστίασης ψυχαγωγικού χαρακτήρα
The role of the innovative products of the enterprises that offer food and beverages
Authors: Λαλούμης, Δημήτριος Α.
Item type: Conference publication
Keywords: Food and beverages enterprises;Innovation;Entertainment;Eπιχειρήσεις εστίασης;Kαινοτομία;Ψυχαγωγία
Subjects: Tourism
Entrepreneurship
Τουρισμός
Επιχειρηματικότητα
Issue Date: 3-Feb-2015
Jun-2009
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Abstract: Περίληψη:Οι επιχειρήσεις εστίασης αποτελούν ένα κλάδο με πολλές ιδιαιτερότητες και σημαντικές διαφορές από τους άλλους κλάδους επιχειρήσεων. Το προϊόν που προσφέρουν έχει ιδιότυπη κοινωνική χροιά και η αγορά αντιδρά έντονα στην καινοτομικότητά του.
Abstract:The enterprises that offer food and beverages, constitute a business branch with a lot of particularities and important differences from the other business branches. The product that they offer has singular social characteristics and the market reacts intensely in its innovativeness.
Language: Greek
English
Citation: Λαλούμης, Δ. Α. (2009). Η δυναμική της καινοτομίας του προϊόντος των επιχειρήσεων εστίασης ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Τουριστικά Θέματα .9. p.33-53.
Journal: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: Without a review process
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5524
Appears in Collections:Τεύχος 09 (Ιούνιος 2009)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons