Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5525
Title: Μάρκετινγκ προορισμού για την Κέρκυρα
Destination Marketing for Corfu
Destination marketing for Corfu
Alternative title / Subtitle: προτάσεις αναφορικά με το μείγμα μάρκετινγκ
suggestions on the marketing mix
Authors: Κούρκουλος, Σπυρίδων-Σάββας
Item type: Conference publication
Keywords: Destination branding;Destination marketing organization;Marketing mix;Branding προορισμού;Οργανισμός διαχείρισης τουριστικού προορισμού;Μείγμα μάρκετινγκ
Subjects: Geography
Tourism
Administration
Γεωγραφία
Τουρισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Issue Date: 3-Feb-2015
Jun-2009
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Language: Greek
English
Citation: Κούρκουλος, Σ.Σ. (2009). Μάρκετινγκ προορισμού για την Κέρκυρα: προτάσεις αναφορικά με το μείγμα μάρκετινγκ. Τουριστικά Θέματα .9. p.16-32.
Journal: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5525
Appears in Collections:Τεύχος 09 (Ιούνιος 2009)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ.pdf
  Restricted Access
1.31 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons