Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5538
Title: Marketing των συναισθημάτων
Emotional marketing
Authors: Λαλούμης, Αθανάσιος
Item type: Conference publication
Keywords: Marketing;Emotions;Μotives;Consumer behavior;Μάρκετινγκ;Συναισθήματα;Κίνητρα;Καταναλωτική συμπεριφορά
Subjects: Tourism
Administration
Τουρισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Issue Date: 3-Feb-2015
Sep-2009
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Abstract: Περίληψη:Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί την προσπάθεια του συγγραφέα να ερευνήσει το αντικείμενο του marketingαπό μια ψυχολογική – συμπεριφορική γωνία. Γίνεται μια ενημερωτική αναφορά στο πως λειτουργεί το marketing και το ανθρώπινο συναίσθημα και ακολουθούν επεξηγηματικά χωρία σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων και τον τρόπο που επιδρά σε αυτή η ψυχολογία τους. Το παρόν κείμενο παρουσιάζονται η προσωπικότητα των ανθρώπων, η καταναλωτική τους συμπεριφορά, η συναισθηματική τους λειτουργία, η συγκινησιακή τους μνήμη, ο τρόπος που επιδρούν τα κίνητρα ως προς την ψυχολογία τους και ο τρόπος που λειτουργεί ο εγκέφαλος.
Abstract:This article is the writer’s attempt to research the field of marketing through a psychological – behavioral perspective. There is an informational review on how does marketing and human feelings and emotions operate. At this point, follow explanatory fields of human consumer behavior and the impact of mood and psychology upon this behavior. In this journal there are also references on the human personality, their emotional function, their emotional memory, the human brain’s operation and the effects of the motivational process on human mood and consumption decision making.
Language: Greek
English
Citation: Λαλούμης, Α. (2009). Marketing των συναισθημάτων. Τουριστικά Θέματα .10. p.68-82.
Journal: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: Without a review process
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5538
Appears in Collections:Τεύχος 10 (Σεπτέμβριος 2009)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETING ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ.pdf
  Restricted Access
1.68 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons