Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5550
Title: Μεθοδολογικό πλαίσιο αποτίμησης της παιδαγωγικής αξίας του Second Life με την αρωγή του μοντέλου της κυβερνητικής
Authors: Πέλλας, Νικόλαος
Item type: Conference publication
Keywords: Second Life;Συνεργατική e-μάθηση;Συστηματικό Μοντέλο Βιωσιμότητας;Collaborative e-learning;Systematic Model of Sustainability
Subjects: Education
Teaching
Εκπαίδευση
Διδασκαλία
Issue Date: 3-Feb-2015
2012
Date of availability: 3-Feb-2015
Publisher: Νερατζής, Ηλίας
Σιανούδης, Ιωάννης
Language: Greek
Citation: Πέλλας, Ν. (2012). Μεθοδολογικό πλαίσιο αποτίμησης της παιδαγωγικής αξίας του Second Life με την αρωγή του μοντέλου της κυβερνητικής. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 7(1): 65-85. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/
Journal: e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας
e-Journal of Science & Technology
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5550
Appears in Collections:Τόμος 07, τεύχος 1 (2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pellas_24.pdf653.2 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons