Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5551
Title: Μεγιστοποίηση διαφημιστικής κάλυψης τουριστικών πακέτων με χρήση Γραμμικού Προγραμματισμού
Using the Linear Planning to maximize the advertising promotion of tourist packages
Alternative title / Subtitle: η περίπτωση ξενοδοχείων του Νομού Εύβοιας
the case of hotels of Prefecture Evia
Authors: Αποστόλου, Δημήτριος
Item type: Conference publication
Keywords: Linear programming;Maximization;Hotel marketing;Τourism development;Γραμμικός Προγραμματισμός;Mεγιστοποίηση;Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ;Τουριστική ανάπτυξη
Subjects: Geography
Tourism
Γεωγραφία
Τουρισμός
Issue Date: 3-Feb-2015
Sep-2009
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Abstract: Περίληψη:Αυτή η εργασία περιγράφει μια μοντελοποίηση και ανάλυση Γραμμικού Προγραμματισμού η οποία στοχεύει στην παρουσίαση ενός σχεδιασμού διαφημιστικής καμπάνιας της Ένωσης ξενοδόχων Εύβοιας. Η τεχνολογία συνδέει τουριστικές επιχειρήσεις και πελάτες παγκόσμια. Στα τουριστικά περιβάλλοντα, η χρήση της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις φιλοξενίας έχει ευρέως συμπεριληφθεί στον τομέα του hotel advertisement. Η περίπτωση μελέτης της Ένωσης Ξενοδόχων Εύβοιας δίνει τη δυνατότητα αρτιότερου σχεδιασμού του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Το μοντέλο που παρουσιάζεται είναι ένα πρόβλημα μεγιστοποίησης κάτω από τους περιορισμούς του κόστους και της μέγιστης διαφημιστικής κάλυψης ανά εβδομάδα. Τα τελικά αποτελέσματα του μοντέλου υποδεικνύουν τη βέλτιστη κατανομή του συνολικού προϋπολογισμού με τη μέγιστη κάλυψη σε διαφορετικά διαφημιστικά μέσα.
Abstract:This paper describes a linear programming formulation and analysis which aims at presenting a planning of an advertising campaign of the hotel association of Evia area. Today’s technology connects tourism enterprises and clients globally. In tourist environments the use of technology in the hospitality services has been widely included in the field of hotel advertisement. The case study of the Hotel Association of Evia shows the capability of a concrete planning of hotel marketing. The model introduced is a LP maximization model under the constraints of cost and maximum advertisement time per week. The final results of the model indicate the best allocation of the total budget to the maximum coverage of different advertising media.
Language: Greek
English
Citation: Αποστόλου, Δ. (2009). Μεγιστοποίηση διαφημιστικής κάλυψης τουριστικών πακέτων με χρήση Γραμμικού Προγραμματισμού: η περίπτωση ξενοδοχείων του Νομού Εύβοιας . Τουριστικά Θέματα .10. p.54-67.
Journal: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: Without a review process
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5551
Appears in Collections:Τεύχος 10 (Σεπτέμβριος 2009)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ.pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons