Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11400/5551
Τίτλος: Μεγιστοποίηση διαφημιστικής κάλυψης τουριστικών πακέτων με χρήση Γραμμικού Προγραμματισμού
Using the Linear Planning to maximize the advertising promotion of tourist packages
Δευτερεύων Τίτλος / Υπότιτλος: η περίπτωση ξενοδοχείων του Νομού Εύβοιας
the case of hotels of Prefecture Evia
Συγγραφείς: Αποστόλου, Δημήτριος
Τύπος αντικειμένου: Δημοσίευση σε συνέδριο
Λέξεις-κλειδιά: Linear programming;Maximization;Hotel marketing;Τourism development;Γραμμικός Προγραμματισμός;Mεγιστοποίηση;Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ;Τουριστική ανάπτυξη
Θέματα: Geography
Tourism
Γεωγραφία
Τουρισμός
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 3-Φεβ-2015
Σεπ-2009
Εκδότης: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Περίληψη: Περίληψη:Αυτή η εργασία περιγράφει μια μοντελοποίηση και ανάλυση Γραμμικού Προγραμματισμού η οποία στοχεύει στην παρουσίαση ενός σχεδιασμού διαφημιστικής καμπάνιας της Ένωσης ξενοδόχων Εύβοιας. Η τεχνολογία συνδέει τουριστικές επιχειρήσεις και πελάτες παγκόσμια. Στα τουριστικά περιβάλλοντα, η χρήση της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις φιλοξενίας έχει ευρέως συμπεριληφθεί στον τομέα του hotel advertisement. Η περίπτωση μελέτης της Ένωσης Ξενοδόχων Εύβοιας δίνει τη δυνατότητα αρτιότερου σχεδιασμού του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Το μοντέλο που παρουσιάζεται είναι ένα πρόβλημα μεγιστοποίησης κάτω από τους περιορισμούς του κόστους και της μέγιστης διαφημιστικής κάλυψης ανά εβδομάδα. Τα τελικά αποτελέσματα του μοντέλου υποδεικνύουν τη βέλτιστη κατανομή του συνολικού προϋπολογισμού με τη μέγιστη κάλυψη σε διαφορετικά διαφημιστικά μέσα.
Abstract:This paper describes a linear programming formulation and analysis which aims at presenting a planning of an advertising campaign of the hotel association of Evia area. Today’s technology connects tourism enterprises and clients globally. In tourist environments the use of technology in the hospitality services has been widely included in the field of hotel advertisement. The case study of the Hotel Association of Evia shows the capability of a concrete planning of hotel marketing. The model introduced is a LP maximization model under the constraints of cost and maximum advertisement time per week. The final results of the model indicate the best allocation of the total budget to the maximum coverage of different advertising media.
Γλώσσα: Ελληνικά
Αγγλικά
Βιβλιογραφική αναφορά: Αποστόλου, Δ. (2009). Μεγιστοποίηση διαφημιστικής κάλυψης τουριστικών πακέτων με χρήση Γραμμικού Προγραμματισμού: η περίπτωση ξενοδοχείων του Νομού Εύβοιας . Τουριστικά Θέματα .10. p.54-67.
Περιοδικό: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Είδος περιοδικού: Χωρίς διαδικασία κρίσης
Πρόσβαση: 
Άδεια χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5551
Εμφανίζεται στις συλλογές:Τεύχος 10 (Σεπτέμβριος 2009)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ.pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε Request a copy


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons