Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑποστόλου, Δημήτριοςell
dc.date.accessioned2015-02-03T11:56:19Z-
dc.date.issued2015-02-03-
dc.date.issued2009-09-
dc.identifier.citationΑποστόλου, Δ. (2009). Μεγιστοποίηση διαφημιστικής κάλυψης τουριστικών πακέτων με χρήση Γραμμικού Προγραμματισμού: η περίπτωση ξενοδοχείων του Νομού Εύβοιας . Τουριστικά Θέματα .10. p.54-67.ell
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11400/5551-
dc.description.abstractΠερίληψη:Αυτή η εργασία περιγράφει μια μοντελοποίηση και ανάλυση Γραμμικού Προγραμματισμού η οποία στοχεύει στην παρουσίαση ενός σχεδιασμού διαφημιστικής καμπάνιας της Ένωσης ξενοδόχων Εύβοιας. Η τεχνολογία συνδέει τουριστικές επιχειρήσεις και πελάτες παγκόσμια. Στα τουριστικά περιβάλλοντα, η χρήση της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις φιλοξενίας έχει ευρέως συμπεριληφθεί στον τομέα του hotel advertisement. Η περίπτωση μελέτης της Ένωσης Ξενοδόχων Εύβοιας δίνει τη δυνατότητα αρτιότερου σχεδιασμού του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Το μοντέλο που παρουσιάζεται είναι ένα πρόβλημα μεγιστοποίησης κάτω από τους περιορισμούς του κόστους και της μέγιστης διαφημιστικής κάλυψης ανά εβδομάδα. Τα τελικά αποτελέσματα του μοντέλου υποδεικνύουν τη βέλτιστη κατανομή του συνολικού προϋπολογισμού με τη μέγιστη κάλυψη σε διαφορετικά διαφημιστικά μέσα.ell
dc.description.abstractAbstract:This paper describes a linear programming formulation and analysis which aims at presenting a planning of an advertising campaign of the hotel association of Evia area. Today’s technology connects tourism enterprises and clients globally. In tourist environments the use of technology in the hospitality services has been widely included in the field of hotel advertisement. The case study of the Hotel Association of Evia shows the capability of a concrete planning of hotel marketing. The model introduced is a LP maximization model under the constraints of cost and maximum advertisement time per week. The final results of the model indicate the best allocation of the total budget to the maximum coverage of different advertising media.eng
dc.language.isoell-
dc.language.isoeng-
dc.publisherΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνώνell
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.sourcehttp://www.dratte.gr/DRATTE/V10.htmlell
dc.subjectLinear programming-
dc.subjectMaximization-
dc.subjectHotel marketing-
dc.subjectΤourism development-
dc.subjectΓραμμικός Προγραμματισμός-
dc.subjectMεγιστοποίηση-
dc.subjectΞενοδοχειακό μάρκετινγκ-
dc.subjectΤουριστική ανάπτυξη-
dc.titleΜεγιστοποίηση διαφημιστικής κάλυψης τουριστικών πακέτων με χρήση Γραμμικού Προγραμματισμούell
dc.titleUsing the Linear Planning to maximize the advertising promotion of tourist packageseng
dc.typeΔημοσίευση σε συνέδριο-
heal.secondaryTitleη περίπτωση ξενοδοχείων του Νομού Εύβοιαςell
heal.secondaryTitlethe case of hotels of Prefecture Eviaeng
heal.classificationGeography-
heal.classificationTourism-
heal.classificationΓεωγραφία-
heal.classificationΤουρισμός-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255-
heal.classificationURI**N/A**-Γεωγραφία-
heal.classificationURI**N/A**-Τουρισμός-
heal.keywordURIhttp://skos.um.es/unesco6/120709-
heal.accessforever-
heal.recordProviderΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςell
heal.journalNameΤουριστικά θέματαell
heal.journalNameTourism Issueseng
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τεύχος 10 (Σεπτέμβριος 2009)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ.pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons