Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5794
Title: Μελέτη της έντυπης επικοινωνίας ξενοδοχείων με συνεδριακές υποδομές στην Ελλάδα σήμερα
A study of printed publicity for hotels with conference facilities in Greece today
Authors: Πετράκης, Κώστας Α.
Χαραμόπουλος, Δημήτρης
Item type: Conference publication
Keywords: Conference tourism;Printed publicity;Visual publicity;Copywriting for publication;Συνεδριακός τουρισμός;Έντυπη επικοινωνία;Οπτική επικοινωνία;Κειμενογράφηση εντύπων
Subjects: Tourism
Hotel management
Τουρισμός
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Issue Date: 7-Feb-2015
Jan-2011
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Abstract: Περίληψη:Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από την Άνοιξη του 2008 έως και τον Απρίλιο του 2010. Χρησιμοποιήθηκαν ως παραδείγματα 10 ξενοδοχεία με συνεδριακές υποδομές της ελληνικής επικράτειας που είτε ανήκουν σε πολυεθνικούς ομίλους, είτε είναι ελληνικής ιδιοκτησίας. Όπως γίνεται φανερό από την εισαγωγή, η μελέτη απέδειξε ότι α) από άποψη υποδομών τα περισσότερα ξενοδοχεία με συνεδριακές ευκολίες δεν εμφανίζονται να μπορούν να παράσχουν πλήρεις υπηρεσίες β) ότι εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις η επικοινωνία των εν λόγω ξενοδοχείων δεν αφιερώνει ειδικό επικοινωνιακό έντυπο υλικό για την προώθηση των εν λόγω συνεδριακών υποδομών και γ) ότι το concept της συνολικής παραγωγής του επικοινωνιακού υλικού των εν λόγω ξενοδοχείων δεν αποτείνεται άμεσα και αποτελεσματικά σε όλες τις περιπτώσεις στον υποψήφιο πελάτη, οργανωτή συνεδρίου (PCO) ή στους υπευθύνους της οργανωτικής επιτροπής ενός συνεδρίου.
Abstract:The study was conducted between the spring of 2008 and April 2010. 10 hotels in various parts of Greece were used as examples, all of them possessing conference facilities and either belonging to multinational companies or having Greek proprietors. As is made clear in the introduction, the study showed a) that from the viewpoint of infrastructures, most hotels with conference facilities do not appear able to provide comprehensive services b) that with few exceptions the publicity strategy of the hotels in question does not involve provision of special publicity material for promotion of the said conference facilities and c) that the overall concept for production of promotional material for the hotels is not directly and effectively relevant in all cases for the would-be customer, conference organizer (PCO) or member of the organizing committee of a conference.
Language: Greek
English
Citation: Πετράκης, Κ.Α. και Χαραμόπουλος, Δ. (2011). Μελέτη της έντυπης επικοινωνίας ξενοδοχείων με συνεδριακές υποδομές στην Ελλάδα σήμερα. Τουριστικά Θέματα .14. p. 114-132.
Journal: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: Without a review process
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5794
Appears in Collections:Τεύχος 14 (Ιανουάριος 2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.pdf
  Restricted Access
1.21 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons