Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/5826
Title: Ποιότητα και διοίκηση ολικής ποιότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις
Quality and total quality management in tourist enterprises
Alternative title / Subtitle: μια θεωρητική προσέγγιση
a theoretical approach
Authors: Μαντζάρης, Ιωάννης
Item type: Conference publication
Keywords: Total Quality Management;Τourist enterprise;Quality;Τourism;Διοίκηση ολικής ποιότητας;Τουριστική επιχείρηση;Ποιότητα;Τουρισμός
Subjects: Tourism
Entrepreneurship
Τουρισμός
Επιχειρηματικότητα
Issue Date: 7-Feb-2015
Sep-2011
Publisher: ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών
Abstract: Περίληψη:Ο τουρισμός και οι περί αυτόν δραστηριότητες αποτελούν για την Ελλάδα τη βαριά βιομηχανία της. Η συμβολή του σε όλα τα οικονομικά μεγέθη της χώρας είναι μεγάλη και θετική. Ο τομέας αυτός όμως διεθνώς ευρίσκεται σε μια δομική αλλαγή. Η οικονομική κρίση, το άνοιγμα των οικονομιών πολλών χωρών, το διαδίκτυο και οι προσπάθειες μη παραδοσιακών «δυνάμεων» να αποκτήσουν μερίδιο από την τεράστια πίτα της τουριστικής αγοράς, αλλάζει το τοπίο στον χώρο. Οι τουρίστες έχουν πολύ περισσότερες πλέον εναλλακτικές δυνατότητες και επιλογές προορισμών. Οι απαιτήσεις τους συνεχώς αυξάνονται και διαφοροποιούνται. Πέρα από τις κλασικά προσφερόμενες απαιτούν πλέον περισσότερες, συνθετότερες, και αμεσότερες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές. Στην πρόκληση αυτή καλούνται να ανταποκριθούν και οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, θέτοντας ως πρωταρχικός τους στόχο την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων αγαθών και υπηρεσιών με βάση διεθνή ποιοτικά standards.
Abstract:Tourism and the tourism related activities are the heavy industry of Greece. Its contribution to all of the country’s economic indicators is great and positive. However, this sector is, at an international level, under a structural change. The economic crisis, the opening of many countries’ markets, the internet and the attempt of non-traditional “forces” to get a piece of the enormous pie of the tourism market, change the sector’s landscape. Tourists have much more alternative options and choices of destinations. Their demands are constantly increasing and changing. Except for the usual offered prices, they demand even more, more compound and more prompt high quality services in competitive prices. Greek tourist enterprises have to answer to this challenge by setting as their primary target the improvement of the quality of the offered commodities and services in accordance with international quality standards.
Language: Greek
English
Citation: Μαντζάρης,Γ. (2011). Ποιότητα και διοίκηση ολικής ποιότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις: μια θεωρητική προσέγγιση. Τουριστικά Θέματα .15. p.32-57.
Journal: Τουριστικά θέματα
Tourism Issues
Type of Journal: Without a review process
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/5826
Appears in Collections:Τεύχος 15 (Σεπτέμβριος 2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.pdf
  Restricted Access
1.32 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons