Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11400/6060
Τίτλος: Determination of the acidity of nutritional supplements in the secondary school science-laboratory
Δευτερεύων Τίτλος / Υπότιτλος: an interdisciplinary experimental approach for effective classroom discussions
Συγγραφείς: Δελημάρης, Ιωάννης Α.
Τύπος αντικειμένου: Δημοσίευση σε συνέδριο
Λέξεις-κλειδιά: Acid-base chemistry;Human biology;Nutrition education;Χημεία οξέος-βάσεως;Ανθρώπινη βιολογία;Διατροφική εκπαίδευση
Θέματα: Science
Biology
Education
Επιστήμες
Βιολογία
Εκπαίδευση
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 11-Φεβ-2015
2013
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας: 11-Φεβ-2015
Εκδότης: Νερατζής, Ηλίας
Σιανούδης, Ιωάννης
Περίληψη: In this paper we propose a very simple laboratory exercise for measuring the acidity of aqueous solutions of nutritional supplements in the secondary school sciencelaboratory, which can give rise to interdisciplinary discussions in classroom for removing students’ misconceptions related to nutritional supplements.
Γλώσσα: Αγγλικά
Βιβλιογραφική αναφορά: Delimaris, I.A. (2013). Determination of the acidity of nutritional supplements in the secondary school science-laboratory: an interdisciplinary experimental approach for effective classroom discussions. "e-Journal of Science & Technology". [Online] 8(3): 1-5. Available from: http://e-jst.teiath.gr/
Περιοδικό: e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας
e-Journal of Science & Technology
Είδος περιοδικού: Με διαδικασία κρίσης από ομότιμους κριτές (peer review)
Πρόσβαση: Δημόσια διαθέσιμο
Άδεια χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/6060
Εμφανίζεται στις συλλογές:Τόμος 08, τεύχος 3 (2013)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Delimaris_31.pdf351.95 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons