Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/615
Title: Κοινωνιολογικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά της τουριστικής διαφημιστικής καμπάνιας της Ελλάδας για το 2006 - 2007
Authors: Δραπέτη - Λυσικάτου, Χριστίνα
Committee Members: Λύτρας, Περικλής Ν.
Παυλίδης, Παύλος
Ευθυμιάτου - Πουλάκου, Αντωνία
Item type: Undergraduate/Diploma thesis
Issue Date: 3-Jun-2014
Creation Date: 2008
Date of availability: 3-Jun-2014
Publishing institution: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Κατεύθυνση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Language: Greek
Number of pages: 224
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/615
Appears in Collections:Εργασίες Φοιτητών

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tourist Campaign.doc21.98 MBMicrosoft WordView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons