Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11400/615
Τίτλος: Κοινωνιολογικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά της τουριστικής διαφημιστικής καμπάνιας της Ελλάδας για το 2006 - 2007
Συγγραφείς: Δραπέτη - Λυσικάτου, Χριστίνα
Μέλη επιτροπής: Λύτρας, Περικλής Ν.
Παυλίδης, Παύλος
Ευθυμιάτου - Πουλάκου, Αντωνία
Τύπος αντικειμένου: Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 3-Ιου-2014
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2008
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας: 3-Ιου-2014
Εκδίδον ίδρυμα: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Κατεύθυνση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Γλώσσα: Ελληνικά
Αριθμός σελίδων: 224
Πρόσβαση: Δημόσια διαθέσιμο
Άδεια χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/615
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εργασίες Φοιτητών

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Tourist Campaign.doc21.98 MBMicrosoft WordΔείτε/ Ανοίξτε


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons