Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/6353
Title: Ανασκόπηση των κυριότερων εργαλείων για την αξιολόγηση των μεταπτυχιακών μαθημάτων
Authors: Σκανδαλάκη, Νεκταρία
Βιβιλάκη, Βικτώρια Γ.
Λιονής, Χρήστος
Item type: Conference publication
Keywords: Adult education--Evaluation;Curricula;αξιολόγηση;εκπαίδευση;εργαλείο;μεταπτυχιακό πρόγραμμα;σειρά μαθημάτων;tools;post-graduate programme
Subjects: Ιατρική
Εκπαίδευση
Medicine
Education
Issue Date: 16-Feb-2015
Dec-2008
Publisher: Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος
Hellenic National Graduate Nurses Association
Abstract: Τα τελευταία χρόνια, η ραγδαία εξέλιξη των επιστημών αλλά και η τάση για εκπαίδευση νέων στελεχών συνέβαλε στην αναβάθμιση των μεταπτυχιακών σπουδών. Όμως σε κάθε εκπαιδευτική διαδικασία η συνεχής αξιολόγηση είναι απαραίτητη, προκειμένου να επιτευχθεί η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα της παρεχόμενης μάθησης, να εντοπιστούν και να διορθωθούν τα αδύνατα σημεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και να αναδειχθούν τα θετικά. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση εργαλείων που έχουν προταθεί για την αξιολόγηση των μαθημάτων, με έμφαση αυτών των μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Από τη βιβλιογραφία βρέθηκαν αρκετές μέθοδοι αξιολόγησης, οι οποίες θα μπορούσαν να διακριθούν σε δύο σημαντικές ομάδες: στις διαμορφωτικές και τις αθροιστικές. Για την τελική επιλογή του κατάλληλου εργαλείου πρέπει να ληφθούν υπόψιν μια σειρά από παράγοντες όπως: ο χρόνος που θα γίνει η εξέταση, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των φοιτητών, η μορφή του εργαλείου και κατά πόσο πληροί τα κριτήρια της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας. Σήμερα, κάθε εν δυνάμει αξιολογητής έχει στη διάθεσή του μια πληθώρα εργαλείων με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Η ολοκληρωμένη αξιολόγηση είναι προϊόν χρήσης πολλαπλών μεθόδων και συνδέεται με τη γνώση αυτών από τον αξιολογητή καθώς και την ικανότητά του να αξιοποιεί τα ευρήματα.
Description: Ανασκόπηση
Language: Greek
Citation: Σκανδαλάκη, N., Βιβιλάκη, Β. & Λιονής, X. (2008). Ανασκόπηση των κυριότερων εργαλείων για την αξιολόγηση των μεταπτυχιακών μαθημάτων. “Νοσηλευτική”.47(4)
Journal: Νοσηλευτική
Hellenic Journal of Nursing
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/6353
Appears in Collections:Τόμος 47, τεύχος 4 (Οκτ. - Δεκ. 2008)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons