Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/6353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣκανδαλάκη, Νεκταρίαell
dc.contributor.authorΒιβιλάκη, Βικτώρια Γ.ell
dc.contributor.authorΛιονής, Χρήστοςell
dc.date.accessioned2015-02-16T11:32:57Z-
dc.date.issued2015-02-16-
dc.date.issued2008-12-
dc.identifier.citationΣκανδαλάκη, N., Βιβιλάκη, Β. & Λιονής, X. (2008). Ανασκόπηση των κυριότερων εργαλείων για την αξιολόγηση των μεταπτυχιακών μαθημάτων. “Νοσηλευτική”.47(4)ell
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11400/6353-
dc.descriptionΑνασκόπησηell
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, η ραγδαία εξέλιξη των επιστημών αλλά και η τάση για εκπαίδευση νέων στελεχών συνέβαλε στην αναβάθμιση των μεταπτυχιακών σπουδών. Όμως σε κάθε εκπαιδευτική διαδικασία η συνεχής αξιολόγηση είναι απαραίτητη, προκειμένου να επιτευχθεί η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα της παρεχόμενης μάθησης, να εντοπιστούν και να διορθωθούν τα αδύνατα σημεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και να αναδειχθούν τα θετικά. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση εργαλείων που έχουν προταθεί για την αξιολόγηση των μαθημάτων, με έμφαση αυτών των μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Από τη βιβλιογραφία βρέθηκαν αρκετές μέθοδοι αξιολόγησης, οι οποίες θα μπορούσαν να διακριθούν σε δύο σημαντικές ομάδες: στις διαμορφωτικές και τις αθροιστικές. Για την τελική επιλογή του κατάλληλου εργαλείου πρέπει να ληφθούν υπόψιν μια σειρά από παράγοντες όπως: ο χρόνος που θα γίνει η εξέταση, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των φοιτητών, η μορφή του εργαλείου και κατά πόσο πληροί τα κριτήρια της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας. Σήμερα, κάθε εν δυνάμει αξιολογητής έχει στη διάθεσή του μια πληθώρα εργαλείων με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Η ολοκληρωμένη αξιολόγηση είναι προϊόν χρήσης πολλαπλών μεθόδων και συνδέεται με τη γνώση αυτών από τον αξιολογητή καθώς και την ικανότητά του να αξιοποιεί τα ευρήματα.ell
dc.language.isoell-
dc.publisherΕθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδοςeng
dc.publisherHellenic National Graduate Nurses Associationeng
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.sourcehttp://www.hjn.greng
dc.subjectAdult education--Evaluation-
dc.subjectCurricula-
dc.subjectαξιολόγηση-
dc.subjectεκπαίδευση-
dc.subjectεργαλείο-
dc.subjectμεταπτυχιακό πρόγραμμα-
dc.subjectσειρά μαθημάτων-
dc.subjecttools-
dc.subjectpost-graduate programme-
dc.titleΑνασκόπηση των κυριότερων εργαλείων για την αξιολόγηση των μεταπτυχιακών μαθημάτωνell
dc.typeΔημοσίευση σε συνέδριο-
heal.classificationΙατρική-
heal.classificationΕκπαίδευση-
heal.classificationMedicine-
heal.classificationEducation-
heal.classificationURI**N/A**-Ιατρική-
heal.classificationURI**N/A**-Εκπαίδευση-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989-
heal.keywordURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85001030-
heal.keywordURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002012451-
heal.accessforever-
heal.recordProviderΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικήςell
heal.journalNameΝοσηλευτικήell
heal.journalNameHellenic Journal of Nursingeng
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Τόμος 47, τεύχος 4 (Οκτ. - Δεκ. 2008)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons