Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/7363
Title: Μεθοδολογία έρευνας αγοράς και ανάλυση δεδομένων
Alternative title / Subtitle: με χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS for Windows
Authors: Φράγκος, Χρήστος Κ. (1949-)
Item type: Book
Keywords: Research--Methodology;Questionnaires;Statistical analysis;Chi-square test;μεθοδολογία έρευνας;σύνταξη ερωτηματολογίου;στατιστική ανάλυση;κατανομή και ανάλυση συχνοτήτων
Subjects: Business enterprises
Statistics
Διοίκηση επιχειρήσεων
Στατιστική
Issue Date: 3-Mar-2015
Date of availability: 3-Mar-2015
Publisher: Εκδοτικός Οίκος INTERBOOKS
Language: Greek
Citation: Φράγκος, Χ.Κ. (2004) Μεθοδολογία έρευνας αγοράς και ανάλυση δεδομένων: με χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS for Windows. Αθήνα: Εκδοτικός Οίκος INTERBOOKS
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/7363
Appears in Collections:Εκπαιδευτικό υλικό



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons