Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/7550
Title: The impact of trust οn brand loyalty
Alternative title / Subtitle: evidence from the hospitality industry
Authors: Χρήστου, Ευάγγελος
Item type: Conference publication
Keywords: Trust;Hospitality Industry;Eμπιστοσύνη;Βιομηχανία Φιλοξενίας;Εμπορική επωνυμία
Subjects: Geography
Tourism
Γεωγραφία
Τουρισμός
Issue Date: 6-Mar-2015
Oct-2003
Publisher: Εκδόσεις InterBooks
Περικλής Ν. Λύτρας
Abstract: Περίληψη: Η αξία της ισχυρής εμπορικής επωνυμίας (brand) μιας επιχείρησης φιλοξενίας έχει αποδειχθεί εμπειρικά στο παρελθόν. Οι εμπορικές επωνυμίες των επιχειρήσεων φιλοξενίας παρέχουν τον ιδεατό νοητικό σύνδεσμο μεταξύ των πελατών και των επιχειρήσεων και ενδέχεται να οδηγήσουν τον πελάτη σε συμπεριφορά πιστότητας (loyalty) προς την εμπορική επωνυμία. Η παρούσα μελέτη αποδεικνύει ότι ο βαθμός εμπιστοσύνης (trust) προς την εμπορική επωνυμία μιας επιχείρησης φιλοξενίας επηρεάζει άμεσα την ανάπτυξη πιστότητας εκ μέρους των καταναλωτών προς την επωνυμία αυτή. Σύμφωνα με ερευνητικές υποθέσεις που αναπτύχθηκαν και εξετάστηκαν για τις ανάγκες της παρούσας μελέτης, η εμπιστοσύνη προς την εμπορική επωνυμία μιας επιχείρησης φιλοξενίας επηρεάζεται από: τα χαρακτηριστικά της εμπορικής επωνυμίας, τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης φιλοξενίας και τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών. Η σχετική έρευνα έλαβε χώρα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, και μεταξύ άλλων απέδειξε ότι ορισμένα χαρακτηριστικά της εμπορικής επωνυμίας επηρεάζουν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα το βαθμό εμπιστοσύνης προς την εμπορική επωνυμία. Επίσης, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, παρέχονται προτάσεις για την αποτελεσματικότερη δημιουργία και διατήρηση εμπιστοσύνης προς την εμπορική επωνυμία μιας επιχείρησης φιλοξενίας.
Abstract:It has been established that strong brands are important in the hospitality industry. Hospitality brands provide the link between customers and the hospitality firms and customers may or may not develop a degree of loyalty to brands. The present study suggests that trust in a hospitality brand has high influence in developing of brand loyalty. Based on hypotheses developed, trust in a hospitality brand is influenced by brand characteristics, company characteristics and customer characteristics. The present survey took place in Greece and examined the attitudes of customers in Athens and Thessaloniki. The survey results demonstrate that hospitality brand characteristics appear more important in their impact on a customer’s trust in a brand. It was also established that trust in a hospitality brand is positively influencing brand loyalty. Finally, recommendations are developed for hospitality marketers in relation to building and maintaining customer trust in a brand.
Language: Greek
English
Citation: Christou, E. (2003). The impact of trust οn brand loyalty: evidence from the hospitality industry. Tourist Scientific Review .1. p.113-126.
Journal: Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση
Tourist Scientific Review
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: 
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/7550
Appears in Collections:Τεύχος 1 (Οκτώβριος 2003)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE IMPACT OF TRUST ON BRAND LOYALTY EVIDENCE FROM THE HOSPITALITY.pdf
  Restricted Access
502.75 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons