Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/7646
Title: Νευρομάρκετινγκ και τουριστικές υπηρεσίες
Alternative title / Subtitle: μία νεωτεριστική προσέγγιση της τμηματοποίησης της τουριστικής αγοράς
Authors: Λύτρας, Περικλής Ν.
Item type: Conference publication
Keywords: Neuromarketing;Tourist services;Νευρομάρκετινγκ;Τουριστικές υπηρεσίες
Subjects: Marketing
Tourism marketing
Μάρκετινγκ
Τουριστικό μάρκετινγκ
Issue Date: 8-Mar-2015
Oct-2009
Date of availability: 8-Mar-2015
Publisher: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας
Language: Greek
Citation: Λύτρας, Π. (Οκτώβριος 2009). Νευρομάρκετινγκ και τουριστικές υπηρεσίες: μία νεωτεριστική προσέγγιση της τμηματοποίησης της τουριστικής αγοράς. Τεχνολογικά Χρονικά. [Online] (19). σσ. 38-40. Διαθέσιμο από: http://www.teiath.gr/
Journal: Τεχνολογικά Χρονικά
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/7646
Appears in Collections:Τεύχος 19 (Οκτ.- Δεκ. 2009)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons