Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/7728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author[χ.ό.]ell
dc.date.accessioned2015-03-10T08:38:21Z-
dc.date.available2015-03-10T08:38:21Z-
dc.date.issued2015-03-10-
dc.date.issued2008-06-
dc.identifier.citation[χ.ό.] (Ιούνιος 2008). Νέα της Διοίκησης. "Τεχνολογικά Χρονικά". [Online] (13): 52-59. Διαθέσιμο από: http://www.teiath.gr/ell
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11400/7728-
dc.language.isoell-
dc.publisherΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήναςell
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.sourcehttp://www.teiath.gr/eng
dc.subjectElectoral process-
dc.subjectTechnological Educational Institute of Athens-
dc.subjectMaterial and technical infrastructure-
dc.subjectInstitutional issues-
dc.subjectResearch project-
dc.subjectEducational work-
dc.subjectΕκλογική διαδικασία-
dc.subjectΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας-
dc.subjectΥλικοτεχνική υποδομή-
dc.subjectΘεσμικά θέματα-
dc.subjectΕρευνητικό έργο-
dc.subjectΕκπαιδευτικό έργο-
dc.titleΝέα της Διοίκησηςell
dc.typeΔημοσίευση σε συνέδριο-
heal.classificationSocial sciences-
heal.classificationSociology-
heal.classificationHigher education-
heal.classificationΚοινωνικές επιστήμες-
heal.classificationΚοινωνιολογία-
heal.classificationΕκπαίδευση, Ανώτατη-
heal.classificationURIhttp://skos.um.es/unescothes/C03719-
heal.classificationURIhttp://zbw.eu/stw/thsys/70012-
heal.classificationURIhttp://skos.um.es/unescothes/C01791-
heal.classificationURI**N/A**-Κοινωνικές επιστήμες-
heal.classificationURI**N/A**-Κοινωνιολογία-
heal.classificationURI**N/A**-Εκπαίδευση, Ανώτατη-
heal.accessfree-
heal.journalNameΤεχνολογικά Χρονικάell
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τεύχος 13 (Απρ. - Ιουν. 2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΤΕΙ ΝΕΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.pdf7.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons