Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11400/8171
Τίτλος: H ποιότητα στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού στις υπηρεσίες
Quality in human resource management in services
Δευτερεύων Τίτλος / Υπότιτλος: εφαρμογή στα ξενοδοχεία
application in the hospitality industry
Συγγραφείς: Κατσώνη, Βασιλική Κ.
Τύπος αντικειμένου: Δημοσίευση σε συνέδριο
Λέξεις-κλειδιά: Human resources;Quality services;Ανθρώπινο δυναμικό;Ποιοτικές υπηρεσίες
Θέματα: Tourism
Hotel management
Τουρισμός
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 1-Απρ-2015
2007
Εκδότης: Εκδόσεις InterBooks
Περικλής Ν. Λύτρας
Περίληψη: Περίληψη: Η παρούσα δημοσίευση έχει ως θέμα την έννοια της διοίκησης ποιότητας στις υπηρεσίες και ιδιαίτερα την εφαρμογή της στον τομέα των ξενοδοχείων. Η εφαρμογή των αρχών ολικής ποιότητας στις υπηρεσίες είναι προκλητικά ενδιαφέρουσα, λόγω της απροσδιόριστης φύσης της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες και της επακόλουθης έλλειψης διεθνών αποδεκτών μέτρων ποιότητας. Παρόλα αυτά, πολλοί ερευνητές και managers έχουν πετύχει στο να εφαρμόσουν πρακτικές ολικής ποιότητας στα ξενοδοχεία. Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει αποτελεσματικές μεθόδους και τεχνικές εφαρμογής ολικής ποιότητας στην διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων.
Abstract: The current paper provides support for the notion of quality management in services and particularly in the hotel sector. The application of total qualities principles to the service sector is challenging, due to the intangible nature of service quality and the subsequent lack of universal service standards. However, many researchers as well as managers, have been successfully applied total quality practices in the hotel business. The aim of the present study is to present effective methods and techniques of total quality application in human resourses management.
Γλώσσα: Ελληνικά
Αγγλικά
Βιβλιογραφική αναφορά: Κατσώνη, Βασιλική Κ. (2007). H ποιότητα στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού στις υπηρεσίες: εφαρμογή στα ξενοδοχεία. Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση .4. p. 19-37.
Περιοδικό: Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση
Tourist Scientific Review
Είδος περιοδικού: Με διαδικασία κρίσης από ομότιμους κριτές (peer review)
Πρόσβαση: 
Άδεια χρήσης: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/8171
Εμφανίζεται στις συλλογές:Τεύχος 4 (Χειμώνας 2007)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.pdf
  Restricted Access
415.27 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε Request a copy


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons