Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/8171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚατσώνη, Βασιλική Κ.ell
dc.date.accessioned2015-04-01T12:18:02Z-
dc.date.issued2015-04-01-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationΚατσώνη, Βασιλική Κ. (2007). H ποιότητα στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού στις υπηρεσίες: εφαρμογή στα ξενοδοχεία. Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση .4. p. 19-37.ell
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11400/8171-
dc.description.abstractΠερίληψη: Η παρούσα δημοσίευση έχει ως θέμα την έννοια της διοίκησης ποιότητας στις υπηρεσίες και ιδιαίτερα την εφαρμογή της στον τομέα των ξενοδοχείων. Η εφαρμογή των αρχών ολικής ποιότητας στις υπηρεσίες είναι προκλητικά ενδιαφέρουσα, λόγω της απροσδιόριστης φύσης της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες και της επακόλουθης έλλειψης διεθνών αποδεκτών μέτρων ποιότητας. Παρόλα αυτά, πολλοί ερευνητές και managers έχουν πετύχει στο να εφαρμόσουν πρακτικές ολικής ποιότητας στα ξενοδοχεία. Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει αποτελεσματικές μεθόδους και τεχνικές εφαρμογής ολικής ποιότητας στην διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων.ell
dc.description.abstractAbstract: The current paper provides support for the notion of quality management in services and particularly in the hotel sector. The application of total qualities principles to the service sector is challenging, due to the intangible nature of service quality and the subsequent lack of universal service standards. However, many researchers as well as managers, have been successfully applied total quality practices in the hotel business. The aim of the present study is to present effective methods and techniques of total quality application in human resourses management.eng
dc.language.isoell-
dc.language.isoeng-
dc.publisherΕκδόσεις InterBooksell
dc.publisherΠερικλής Ν. Λύτραςell
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.sourcehttp://www.interbooks.grell
dc.subjectHuman resources-
dc.subjectQuality services-
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικό-
dc.subjectΠοιοτικές υπηρεσίες-
dc.titleH ποιότητα στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού στις υπηρεσίεςell
dc.titleQuality in human resource management in serviceseng
dc.typeΔημοσίευση σε συνέδριο-
heal.secondaryTitleεφαρμογή στα ξενοδοχείαell
heal.secondaryTitleapplication in the hospitality industryeng
heal.classificationTourism-
heal.classificationHotel management-
heal.classificationΤουρισμός-
heal.classificationΞενοδοχειακό μάνατζμεντ-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482-
heal.classificationURI**N/A**-Τουρισμός-
heal.classificationURI**N/A**-Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ-
heal.keywordURIhttp://zbw.eu/stw/descriptor/12314-3-
heal.identifier.secondary1109-897X-
heal.accessforever-
heal.recordProviderΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςell
heal.journalNameΤουριστική Επιστημονική Επιθεώρησηell
heal.journalNameTourist Scientific Revieweng
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τεύχος 4 (Χειμώνας 2007)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons