Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/9105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚάκουρος, Ευθύμιοςell
dc.contributor.authorΤσίτσικα, Άρτεμιςell
dc.contributor.authorΓεμέλου, Β.ell
dc.contributor.authorΜανιαδάκη, Κατερίναell
dc.contributor.authorΜελίστα, Γ.ell
dc.date.accessioned2015-04-27T18:30:47Z-
dc.date.issued2015-04-27-
dc.date.issued1997-05-
dc.identifier.citationΚάκουρος, Ε. κ.α. (1997) Η έκβαση της υπερκινητικότητας στην εφηβεία. Στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Βιβλίο Περιλήψεων. Μάιος 1997. Αθήνα, σ.113-114ell
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11400/9105-
dc.language.isoell-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.sourcewww.arsi.greng
dc.subjectΕφηβική ψυχοπαθολογία-
dc.subjectΨυχική υγεία-
dc.subjectAdolescent psychopathology-
dc.subjectMental health-
dc.titleΗ έκβαση της υπερκινητικότητας στην εφηβείαell
dc.typeΔημοσίευση σε συνέδριο-
heal.classificationPsychology-
heal.classificationAttention-deficit hyperactivity disorder-
heal.classificationΨυχολογία-
heal.classificationΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85108459-
heal.classificationURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85063661-
heal.classificationURI**N/A**-Ψυχολογία-
heal.classificationURI**N/A**-Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα-
heal.keywordURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000971-
heal.keywordURIhttp://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006455-
heal.dateAvailable10000-01-01-
heal.accessembargo-
heal.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής ήταν η διερεύνηση των προβλημάτων που ενδεχομένως αντιμετωπίζουν τα παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) όταν βρεθούν στην εφηβεία. Στην έρευνά μας αυτή, αναζητήσαμε 100 περιπτώσεις εφήβων οι οποίοι, όταν πριν από 7-9 χρόνια, παραπέμφθηκαν στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, αντιμετώπιζαν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και παρουσίαζαν υπερκινητικότητα. Από τις 87 περιπτώσεις που εντοπίσθηκαν, διαπιστώθηκε πως όπου οι δυσκολίες υποχώρησαν υπήρξε απροθυμία για προσωπική συμμετοχή στην έρευνα. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις βρέθηκε πως η πορεία των παιδιών στο σχολείο ήταν ιδιαίτερα δύσκολη με αποτέλεσμα το 56.1% απ' αυτά να μείνει τουλάχιστον μια φορά στην ίδια τάξη. Στο δείγμα μας παρατηρήθηκε πως στην εφηβεία συχνά υποχωρούν τα συμπτώματα της ΔΕΠ-Υ, βρέθηκε όμως πως, όσοι εξακολουθούν να παρουσιάζουν ΔΕΠ-Υ, σε μεγάλο ποσοστό (75%) παρουσιάζουν τώρα και Διαταραχές Διαγωγής. Διαπιστώθηκε επίσης πως ο δείκτης σχολικής επιτυχίας αυξάνεται δραματικά στις περιπτώσεις όπου η ΔΕΠ-Υ συνοδεύεται με Διαταραχές Διαγωγής. Βρέθηκε ακόμη υψηλό ποσοστό διαταραγμένων ενδοοικογενειακών σχέσεων στις οικογένειες των εφήβων με Διαταραχές Διαγωγής.ell
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.conferenceName6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευναςell
heal.conferenceItemTypeposter-
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons