Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/9483
Title: Marketing εθνικών οργανισμών τουρισμού
Authors: Βαρβαρέσος, Στυλιανός
Item type: Book
Keywords: Μάνατζμεντ;Εθνικοί οργανισμοί;Τουριστικές επιχειρήσεις;Management;National organizations;Tourist Enterprises
Subjects: Voyages and travels
Administration
Τουρισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Issue Date: 2-May-2015
Publisher: Ελληνικός οργανισμός τουρισμού (Ε.Ο.Τ.)
Language: Greek
Number of pages: 115
Citation: Βαρβαρέσος, Σ. (1992) Marketing εθνικών οργανισμών τουρισμού. Αθήνα: Ελληνικός οργανισμός τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) σσ.115.
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/9483
Appears in Collections:Εκπαιδευτικό υλικό

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons