Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/9676
Title: Τεχνικές μετάβασης
Alternative title / Subtitle: μια συνεργασία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και βρεφονηπιακού σταθμού
Authors: Ζέρβα, Μαρία
Τσαούλα, Νάντια
Σαλωνίδης, Βασίλειος
Γιαρέντη, Κωνσταντίνα
Παπαδοπούλου, Ελένη
Contributors: Βαρούχας, Ζαχαρίας
Item type: Book chapter
Keywords: Higher education;Θεωρία της εκπαίδευσης;Σχολικές βαθμίδες;Theory of education;Education levels
Subjects: Education
Education, Preschool
Εκπαίδευση
Εκπαίδευση, Προσχολική
Issue Date: 4-May-2015
2012
Language: Greek
Citation: Ζέρβα, Μ., Τσαούλα, Κ., Γιαρέντη, Κ., Παπαδοπούλου, Ε., Σαλωνίδης, Β. κ.α. (2012) Τεχνικές μετάβασης: Μια συνεργασία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και βρεφονηπιακού σταθμού. Στο Γουριώτου, Ε. (επιμ.) Μετάβαση και συνέχεια στην εκπαίδευση. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις (σ.334-342). Αθήνα: ΔιΣίγμα
Book: Μετάβαση και συνέχεια στην εκπαίδευση. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/9676
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons