Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/9681
Title: Η άνοδος της προφορικότητας στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών
Authors: Μουσένα, Ελένη
Ζέρβα, Μαρία
Item type: Conference publication
Conference Item Type: Poster
Keywords: Προφορικός λόγος;Ομιλία;Γλώσσα;Νηπιαγωγείο;Speech;Kindergarden
Subjects: Education
Education, Preschool
Εκπαίδευση
Εκπαίδευση, Προσχολική
Issue Date: 4-May-2015
2010
Date of availability: 4-May-2015
Language: Greek
Citation: Μουσένα, Ε. και Ζέρβα, Μ. (2011) Η άνοδος της προφορικότητας στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών. Στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής & Εκπαίδευσης: Μαθαίνω πώς να μαθαίνω, Πρακτικά. 7 με 9 Μαΐου 2010. Αθήνα
Conference: 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής & Εκπαίδευσης: Μαθαίνω πώς να μαθαίνω
Access scheme: Publicly accessible
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/9681
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mousena_Zerba.pdf211.51 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons